کد خبر 1585017
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

سی سی کرم ها و بی بی کرم ها جزو محبوب ترین کرم های آرایشی هستند. این دسته از کرم های چند منظوره دارای تفاوتی های نیز هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

بی بی کرم چیست؟

بی بی مخفف عبارت Beauty Balm است که در زبان فارسی نیز بالم زیبایی معنا می شود. این کرم ها به جهت داشتن خواصی چند منظوره، به محبوب ترین نوع لوازم آرایشی تبدیل شده اند. بی بی کرم در ساختار اصلی خود دارای فرمولاسیونی غنی بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای پرایمر، ضدآفتاب و کرم پودر باشد. البته تنها اگر به آرایش های سبک علاقه مند هستید! چرا که این محصول قابلیت چندانی در پوشش دهی و کاور صورت ندارد. اما به طرز معجزه آسایی به افزایش رطوبت سطح پوست، روشن کنندگی و محافظت از پوست کمک می دهد. می توان فرمولاسیون خاص بی بی کرم ها را در موارد زیر خلاصه کرد.

  1. ترکیبات محافظت کننده پوست شامل انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها
  2. ترکیبات مرطوب کننده پوست شامل اسید هیالورونیک، گلیسیرین، پانتنول و سرامید ها
  3. ترکیبات روشن کننده پوست شامل نیاسینامید، ریشه‌ شیرین بیان
  4. ترکیبات سفت کننده پوست شامل پپتیدها، کلاژن هیدرولیز شده
  5. اس پی اف مینرال شامل زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید

سی سی کرم چیست؟

سی سی کرم ها را می توان نمونه بهبود یافته بی بی کرم ها معرفی کرد. این کرم های آرایشی علاوه بر داشتن خواص یک بی بی کرم، قادرند به اصلاح رنگ پوست نیز بپردازند. اگرچه مصرف این کرم ها کمکی به درمان عرضه هایی همچون لک، جای جوش، قرمز و التهاب صورت نمی کند، اما می تواند آن ها را محو کند. همچنین سی سی کرم ها می توانند تیرگی پای چشم و جای چین و چروک را نیز با یک کاور عالی، محو کنند. در فرمولاسیون غنی این کرم ها، علاوه بر موارد فوق از تسکین دهنده های پوستی همچون شی باتر، سویا و چای سبز نیز استفاده می شود.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

تفاوت سی سی کرم و بی بی کرم

به طور خلاصه با مشخصات هر یک از این کرم ها آشنا شدید. تفاوت اصلی میان این دو محصول را می توان در موارد زیر معرفی کرد.

  1. تفاوت در میزان پوشش دهی صورت

سی سی کرم ها به عنوان اصلاح کننده رنگ پوست، قدرت بیشتری در کاور پوست صورت دارند. برای انجام یک میکاپ ماندگار می توانید این محصول را به جای کرم پودر استفاده کنید. افرادی که به انجام میکاپ های ساده و سبک علاقه مندند، می توانند بی بی کرم ها را مورد استفاده قرار دهند.

  1. تفاوت در رنگبندی کرم ها

بی بی کرم ها با تنوع رنگی بالایی عرضه می شوند. اما سی سی کرم ها در 4 رنگ برای پوست های سفید، گندمی، سبزه و تیره عرضه می شوند.

  1. تفاوت در نحوه استفاده از سی سی کرم و بی بی کرم

سی سی کرم ها فاقد چربی اضافه هستند. به همین خاطر است که استفاده از این محصول به افراد با پوست چرب و مستعد جوش، توصیه می شود. افراد با پوست خشک می بایست پیش از استفاده از این محصول از مرطوب کننده استفاده کنند. اما به طور عکس بی بی کرم ها به عنوان یک مرطوب کننده قوی، نیاز به استفاده مجدد از مرطوب کننده ندارند. بهتر است در پوست های جوش دار، از بی بی کرم استفاده نشود. چرا که احتمالاً سطح چربی پوست افزایش پیدا کند. جالب است بدانید که قیمت سی سی کرم فارماسی با وجود این خواص ویژه و منحصربفرد، بسیار مناسب است.

  1. تفاوت در کاندیداهای مصرفی

سی سی کرم ها بهترین گزینه برای استفاده در افراد با پوست چرب و مستعد جوش هستند. این محصولات قادرند تا حالت براقی صورت را از بین برده و یک کاور مات ایجاد کنند. در حالی که بی بی کرم ها برای افراد با پوست معمولی و خشک مناسب ترند.

  1. تفاوت در کارکرد هر محصول

بی بی کرم ها به عنوان یک مرطوب کننده قوی، جایگزین پرایمر و ضدآفتاب می شوند. در حالی که سی سی کرم ها جایگزین ضد آفتاب و کرم پودر هستند.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

بهترین سی سی کرم چه مارکی است؟

در معرفی بهترین سی سی کرم و بی بی کرم بازار می توان به قدرتمندترین برند لوازم آرایشی، یعنی برند فارماسی اشاره کرد. این برند خوش نام در کشور ترکیه، بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی را تولید می کند. بی بی کرم و سی سی کرم فارماسی دارای سطح بالایی از مواد ویتامینه و مغذی بوده و دوست دار پوست شما هستند.

محصولات این برند به واسطه بهره مندی از کارآیی فوقالعاده ای که دارند، با استقبال بانوان ایرانی روبرو می شوند. اگر پوست شما بیش از حد خشک است و پوسته پوسته می شود، پیشنهاد می کنیم با خرید بی بی کرم فارماسی، به این کابوس پایان دهید. این محصول با کیفیت با ساختار مرطوب کننده خود می تواند این عارضه پوستی را درمان کند.

اما اگر پوست شما چرب و براق است و دائماً جوش می زند، خرید سی سی کرم فارماسی را در اولویت قرار دهید. می توانید با انتخاب یکی از رنگ های لایت، مدیوم تو لایت، مدیوم و دارک این محصول، چربی پوست را تعدیل کرده و یک پوشش مات در سطح آن ایجاد کنید. سی سی کرم فارماسی می تواند به محو کردن کلیه عارضه های پوستی کمک کند.

نتیجه گیری

سی سی کرم و بی بی کرم، جزو بهترین محصولات آرایشی هستند که سلامت پوست شما را احیا خواهند کرد. با وجود اینکه ساختار و فرمولاسیون مغذی این دو محصول تقریباً مشابه است، کارکرد هر یک متفاوت بوده و تفاوت های بسیاری میان این دو کرم آرایشی وجود دارد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس