فراخوان حماس به مردم کرانه باختری برای حضور در مسجد الاقصی

جنبش حماس از مردم کرانه باختری خواست برای شکستن محاصره اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی، مسجد الاقصی بروند.

به گزارش مشرق، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از مردم جسور خود می‌خواهیم به درگیری با اشغالگران صهیونیست در راستای حمایت از مسجد الاقصی و ملت پایدارمان در غزه ادامه بدهند، به ویژه اینکه ما در ماه مبارک رمضان، ماه جهاد و مقاومت و پیروزی‌های بزرگ هستیم.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، در این بیانیه تأکید شده است: ما در سومین روز از ماه مبارک رمضان با تعدادی از شهدایمان در قدس، جنین و بیت لحم وداع می‌کنیم؛ شهدایی که به شهدای غزه می‌پیوندند تا با خون پاکشان صفحه‌ای درخشان را از صفحات جهاد و انقلاب در برابر ظلم و طغیان صهیونیسم رقم بزنند.

در این بیانیه آمده است: ما عملیات شهادت‌طلبانه امروز در بیت لحم را تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه تأکید شده است: ما همچنین شهادت ربیع النورسی، یکی از مبارزان اردوگاه جنین را تسلیت می‌گوییم. مبارزان ما در کرانه باختری برای ادامه درگیری با دشمن و منفجر کردن بمب‌ها در برابر اشغالگران و بستن تمام مسیرها به روی شهرک‌نشینان آماده هستند تا دشمن بداند هیچ امنیتی در سرزمین ما ندارد. ما از مردم خود در تمام شهرها و روستاهای کرانه باختری می‌خواهیم برای شکستن محاصره‌ای که توسط اشغالگران اعمال شده و مقابله با تلاش‌های آن‌ها برای تحمیل یک واقعیت در مسجد الاقصی به سمت این مسجد بروند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    طفلک حماس خیلی تنها مانده جبهه باطل از ان سر دنیا امده کمکشان ولی این طرف یکه و تنها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس