به گزارش مشرق،کانال مُحَلِّل در ایتا در مطلبی با اشاره به دیدار مسئول تیم مذاکره کننده حماس با سیدحسن نصرالله نوشت:

در مذاکرات آتش بس، عملاً و علناً چیزی به نام میانجی‌گری مصری و قطری وجود ندارد و این دو رسماً ابزار فشار بر حماس‌ بوده و تنها اقدام آنها برای فشار به اسرائیل، صبر و انتظار نتیجه فشارهای مقاومت، عوامل داخلی یا نهایتا درخواست از آمریکا برای ایجاد فشار بر تل‌آویو است.

از همین رو و پس از سفر چند روز پیش ویلیام برنز به دوحه، امان و قاهره، مصر و قطر دور جدیدی از فشار را بر روی هیئت مذاکره کننده مقاومت ایجاد کرده‌اند و اکنون منتظر پاسخ حماس در سه روز آینده هستند.

حماس نیز هیچگاه به تنهایی عمل نکرده و ریز محتوای مذاکرات را با طرف‌های مقاومت فلسطین و منطقه به اشتراک می‌گذارد از همین رو، دیدار امروز خلیل الحیه، مسئول تیم مذاکره کننده حماس با سیدحسن نصرالله در شرایط خاص کرانه باختری و فلسطین اهمیت دارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    اقلیت های قومی و دینی الان مسیله اند برای ازادی تعییر دین اینها اما اگر با مطالعه اینها خنثی شون نکنید از بدنه بهاییان که در بین افعانستانی ها میتونه زیاد باشه تو سیاستان بلوچستان می تونه زیاد باشه توی کردستان و ... اگر بتونید با مطالعه انسان شناسانه درست و روانشناسانه و نردم شناسانه کاری کتید اینها و بقیه اقلیت ها ریزش داشته باشند خوبه وصعیت سامانه مودیان چیه انقدر دلار ندید این دلار دست همین بهایی هاست این سکه هم بخدا می گم خودتون می دونید دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس