کد خبر 1584003
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
الاخبار: شواهد از زنده بودن فرد شماره ۳ حماس حکایت دارد

در پی ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال به شهادت رسیدن معاون فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، الاخبار از زنده‌ بودن وی خبر داده است.

به گزارش مشرق، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه با بیان اینکه ارتش به هدف قرار دادن رهبران حماس ادامه خواهد داد، ادعا کرد: «جنگنده‌های ما امشب تونلی را هدف قرار دادند که دو نفر از فرماندهان حماس یعنی مروان عیسی، معاون محمد الضیف و غازی ابو طماعه در آن حضور داشتند.»

این اظهارات منجر به شکل‌گیری گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال به شهادت رسیدن مروان عیسی به‌عنوان فرد شماره سه جنبش حماس شد.

روزنامه الاخبار در این باره نوشت: سرخوشی ارتش رژیم اشغالگر از ترور مروان عیسی چندان طولانی نشد؛ زیرا برخی شواهد حاکی از آن است که این فرمانده حماس از چندین سوءقصد به‌ویژه در اردوگاه «النصیرات» جان سالم به در برده است.

الاخبار گزارش داد: ادعاهای اسرائیلی‌ها درباره ترور احتمالی مروان عیسی بی‌اساس بود و یک منبع در مقاومت فلسطین در این باره گفت هدف از این شایعه ایجاد نوعی جنجال است تا اهالی غزه را به صحبت درباره این فرمانده وادارد و از این طریق بتواند اطلاعاتی را از وی به دست بیاورد.

این منبع مقاومت به الاخبار گفت: به‌عبارت‌دیگر، عملیات ارتش رژیم اشغالگر دقیق و بر پایه داده‌های اطلاعاتی نبود، بلکه تنها یک عملیات هوایی گسترده انجام شد و احتمال دشمن نیز این بود که مروان عیسی در آنجا باشد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز پس از این حمله در اظهاراتی مبهم مدعی شد که این رژیم فرد شماره چهار حماس را ترور کرده است و در همین راستا، منابع رسانه‌ای از شهید «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به‌عنوان فرد شماره چهار این جنبش نام بردند.

جنبش حماس نیز تا بدین لحظه واکنشی به این گمانه‌زنی‌ها درباره شهادت مروان عیسی نشان نداده است.

روزنامه «تایمز» رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی تحت عنوان «اسرائیل و حماس در حال تحقیق درباره کشته‌شدن مروان عیسی فرد شماره ۳ حماس هستند»، نوشت: ارتش اسرائیل و حماس در تلاش هستند تا مشخص کنند که آیا مروان عیسی، معاون محمد الضیف (فرمانده گردان‌های القسام)، در حمله هوایی اخیر در مرکز نوار غزه کشته شده است یا خیر.

طبق گزارش مقامات رژیم صهیونیستی، مروان عیسی نیمه‌شب شنبه و یکشنبه در خانه‌ای در اردوگاه النصیرات بود و در این حین ارتش رژیم اشغالگر با یک حمله هوایی این خانه را هدف قرار داد و این حمله منجر به شهادت پنج فلسطینی شد؛ اما مشخص نشد که مروان عیسی در میان شهدای این حمله بوده یا خیر.

مروان عیسی مرد شماره سه جنبش حماس در نوار غزه محسوب می‌شود و مقامات تل‌آویو معتقد هستند که وی به همراه «یحیی السنوار» رهبر حماس در نوار غزه از طراحان عملیات طوفان الاقصی بوده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    10 6
    درود بر رزمندگان حماس این بدبخت های صهیون نمیدانند که بیشترین آرزوی رزمندگان حماس شهادت در راه پروردگار است و شهادت برای ایشان از عسل شیرین تر است
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      3 0
      تک تک شماره اولای حماسو اسرائیل پیدا میکنه چه مرده چه زنده
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 1
    خدار رو شکر
  • عباس IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 1
    شکر
  • بی بی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 1
    تمام عربها باید در مقابل خداوند جواب گو باشند که چرا این آدمکش‌ها را از بین نمی برند اسراییل تخم حرام است و از یک تخم حرامی این چنین جناب بتهایی بر می آید باید همه آزادی خواهان دنیا بسیج شوند ‌‌وبرونداسراییل را به قهر جهنم بغرستند
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      3 0
      عربها چرا؟متحد حماس شمایید.مگه به نژاده؟کره شمالی و جنوبی از یه نژادن ولی متحد نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس