جنبش حماس: دشمن صهیونیست شروط نشدنی برای آتش‌بس گذاشته است

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با اشاره به کارشکنی رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه، گفت که این رژیم شروط نشدنی برای توقف جنگ گذاشته است.

به گزارش مشرق، «محمد نزال» افزود: دشمن سند و شواهدی درباره ادعاهایش مبنی بر هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت ارائه نمی‌کند و ما روایت القسام را قبول می کنیم.

عضو دفتر سیاسی حماس درباره مواضع مقامات صهیونیست درباره حمله به رفح در جنوب نوار غزه هم گفت: اشغالگران تهدید به حمله به رفح از چند ماه قبل می کنند و ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم.

نزال با اشاره به نبرد جانانه رزمندگان مقاومت فلسطین با اشغالگران، تاکید کرد: مقاومت به مقابله با اشغالگران ادامه داده و تلفات سنگینی به آنها وارد کرده است.

وی درباره مذاکرات مربوط به آتش بس نیز گفت که این مذاکرات ادامه دارد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در راستای به شکست کشاندن تفاهمات مربوط به آتش بس حرکت می کند.

نزال درباره پروژه جایگزینی حماس در غزه که از سوی اشغالگران دنبال می شود و روی آوردن به مزدوران نیز، اعلام کرد: پروژه ای که در دهه هفتاد شکست خورد، هم اکنون به دنبال احیای آن هستند، اما عشایر فلسطینی با اشغالگران هیچ تعاملی نخواهند کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث ارسال کمک از طریق کریدور دریایی به غزه نیز، آن را مبهم دانست و گفت: ما نمی‌دانیم از کجا انجام و از سوی چه طرفی اداره خواهد شد و روند اجرایی آن نیز مشخص نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس