کد خبر 1583877
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
یک توصیه غذایی مهم در ماه مبارک رمضان

متخصص تغذیه: از زمان افطار تا سحر باید سه وعده غذایی خورد. از غذاهای چرب خودداری کنید و تا زمان سحر حتما سه وعده غذایی میل کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ti IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 4
    اگه قراره سه وعده غذایی بخوریم خوب این چه فیلمی هست بازی می کنید خوب نگیرید ،، روزه یعنی تحمل گرسنگی و فهمیدن درد افراد گرسنه ، اینکه سه وعده بتونی بخوری از هر رنگ و لعاب غذا بچینی پس همون بهتر روزه نگیرید .
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    2 3
    از سحر تاافطار و ازافطار تا سحر یک وعده اش هم گیرمون نمیاد و اونوقت شما سخن از سه وعده میگویی؟؟؟
  • مهدی قدوسی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    12 1
    ما به رسم اجدادمون موقع افطار ، اول یک آبجوش و خرما میخوریم و ده بیست دقیقه بعد وعده افطاری را میخوریم که یک وعده غذایی کامل هست و دیگه تا سحر وعده غذایی نمی خوریم. این چه رسم غلطی است که عده ای در لباس کارشناس مردم را پرخوری دعوت می کنند ؟؟؟ انسان در ماه رمضان روزه می گیره که اولا واجب الهی را انجام داده باشه دوما به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت بیفته سوما مبارزه با نفس خود را یاد بگیره و در نهایت بدن خود را از چربی و مواد مضر پالایش کنه .
  • ادرین DE ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 1
    خوب بود. فقط اونجا که گفت سحر پرتئین کم بخورید برای افراد چاق گفت. لاغراندام ها اگر غذای پرتئین ی و مقوی در سحر نخورن بدنشون بعد از یه ماه ضعیف میشه و مستعد بیماری . خیلی از لاغر اندام ها در معده شون نوعی باکتری هست که غذای غیر پروتئینی و نشاسته ای را سریع هضم میکنه و هنگام روزه از صبح به علت خالی بودن معده اسیدی میشه تا شب. در دراز مدت موجب زخم معده رفلاکس و .. میشه. به همین علت این افراد باید غذای کامل و ترجیحا گوشتی در سحر بخورن که غذا مدت زمان بیشتری در معده بمونه. البته این تجربه شخصی است. کلا نسخه واحد نمیشه برای همه پیچید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس