کد خبر 1583872
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
جزییات اختلال در خط دو مترو تهران/ حادثه هیچ مصدومی نداشت

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه جزییات وقوع حادثه شب گذشته در خط دو مترو تهران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در باره جزئیات وقوع حادثه شب گذشته در خط دو مترو تهران اعلام کرد: ساعت ۲۲ شب گذشته، یک قطار در محدوده ایستگاه‌های سرسبز تا علم و صنعت دچار نقص فنی شد که پس از بروز این اتفاق، مسافران قطار به طور ایمن تخلیه و به سمت ایستگاه علم و صنعت هدایت شدند.

وی با اشاره بر اینکه این حادثه خوشبختانه هیچ مصدومی نداشته و خبرهای مربوط به مصدومیت مسافران به هیچ عنوان مورد تأیید نیست، افزود: برای تسهیل در جابه‌جایی مسافران، هماهنگی‌های لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی برای رساندن مسافران به مقصد انجام شد.

زند گفت: با توجه به اینکه این نقص فنی در پایان ساعت فعالیت متروی تهران رخ‌داده بود، مشکلی در خصوص خدمات‌رسانی به شهروندان پیش نیامد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    از تلاشهای کارکنان مترو از بدو راه اندازی تا کنون متشکریم. هر وقت میام تهران معمولا از مترو برای جابجایی استفاده میکنم. سرعت، راحتی، ارزان. بودن از نقاط قوت مترو است. کاش همه شهرهای بزرگ مترو داشت
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    این روزها مترو چه خبره؟
  • علی IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    آقايکي از علتهای ازدحام مسافر این افغانی ها هستند چرا ورود غیرقانونی اینها را دولت پیگیری نمیکند،آیا ميدانيدچقدرافغاني دارند از سرمایه وبودجه این مملکت رو مصرف میکنند?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس