کد خبر 1581407
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
افزایش ۱۰ درصدی مسافران مترو/ علل تاخیر در حرکت قطارها

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ۱۰ درصدی مسافران مترو خبر داد و گفت: ۱۴۰ رام قطار در مترو فعال است و روزانه میانگین یک میلیون و ۶۹۰ مسافر با مترو تردد دارند.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره شلوغی مترو در روزهای اخیر اظهار داشت: از ابتدای بهمن به آمار مسافران مترو ۱۰ درصد و از اسفند مجدد رشد آمار مسافر را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه یک میلیون و ۶۹۰ هزار مسافر در پایتخت با مترو تردد دارند، گفت: قطارهای فوق العاده برای زمان‌هایی که ازدحام جمعیت و تراکم در ایستگاه‌ها وجود دارد در نظر گرفته شده است و اعزام فوق العاده قطار بستگی به شرایط ازدحام مسافری داشته و طبق جداول زمانی عملیاتی انجام می‌پذیرد.

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد چرایی علت تأخیر در حرکت قطارها گفت: گاهی این موضوع به دلیل ممانعت شهروندان از بسته شدن درب‌های قطار جهت سوار شدن خود یا همراهانشان است و این مساله در حرکت قطار بعدی نیز تأثیر گذار است.

زند درباره میزان کمبود واگن‌های مترو خاطر نشان کرد: با توجه به فرسودگی و سن بالای ناوگان فعلی در خوشبینانه ترین حالت معادل همین تعداد موجود یعنی ۱۱۸۱ واگن کمبود داریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    کمبود قطار
  • DE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    کمبود قطار
  • سکوی پرتاب IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 1
    آقای زاکانی که مدام اعتراضرمیکردی در زمان شهردارگذشته ، چکار داری می کنی؟! دیدی نتونستی ، دیدی کارهر بزنیست خرمن کوفتن ، دیدی این کاره نیستی ، حداقل بیا انسانی رفتارکن واستعفا بده اینقدر هم هزینه روی دست بیت المال اضافه نکن. به خدای لاشریک روزی میاد که بازخواست خواهید شد ای مدیران نالایق ازهرقشری که باشیداصولگرا یا اصلاحطلب یا...
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 1
    حضور میلیونی افغانی ها در مترو
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    3 0
    تاخیر قطار اتوبوس هواپیما در ایران امر عادی و جزو برنامه کاری هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس