حزب‌الله هزینه سنگینی روی دست اسرائیل گذشته است

کارشناس و تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی گفت که حزب الله لبنان از آغاز نبردها هزینه همه جانبه سنگینی روی دست این رژیم گذاشته است.

به گزارش مشرق، «امیر بوحبوط» در گفت و گو با پایگاه صهیونیستی «واللا» گفت: تل آویو هزینه سنگینی در مقابله با حزب الله لبنان پرداخته و می‌پردازد.

بوحبوط افزود: کشته و زخمی شدن نظامیان اسرائیلی ، فروپاشی زندگی روزمره آنها و ویرانی زیرساخت های عمومی، نظامی و امنیتی، بخشی از این هزینه هنگفت است.

این تحلیلگر تصریح کرد: پایگاه نظامی «میرون» و مقر فرماندهی منطقه شمال و منطقه الجلیل و دیگر مقرها و پایگاه های نظامی در طول خط تماس با حزب الله، نمونه ای از زیرساخت های نظامی منهدم شده در جریان این درگیری ها است.

بوحبوط گفت: هزینه سنگین استقرار نیروهای نظامی و ذخیره در همه بخش های هوایی، دریایی و زمینی برای مقابله با تهدیدهای موجود و احتمالی همزمان با غرق شدن ارتش اسرائیل در جنگ غزه را نیز باید به هزینه ها و خسارت های اسرائیل افزود.

رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه را یکی از دشوارترین روزهای نبرد پنج ماهه گذشته توصیف و اعلام کردند که حزب الله بیش از ۷۰ موشک و راکت را به سمت شمال فلسطین شلیک کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان نیز روز گذشته از انجام ۱۲عملیات علیه پایگاه ها و اهداف رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    3 12
    خوب شد
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    بوحبوط ؟! اینهم شد اسم آخه پ س ؟!
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    حتما قانون حجاب تصویب و اجرا بشه البته دلسلی نداره توی تلویزیون در موردش بحث کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس