موافقت کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به طرح تداوم جنگ در رفح غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مقامات کابینه جنگ با طرح‌های ادامه جنگ جاری در غزه به‌ویژه در رفح در جنوب نوار غزه موافقت کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه «یسرائیل هیوم» شنبه شب فاش ساخت که ارتش رژیم صهیونیستی به سمت رفح در حرکت است و مقامات دستگاه‌های امنیتی این رژیم با تصویب طرح‌هایی به ادامه جنگ در جنوب نوار غزه مصمم هستند.

پیش از این «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن رد درخواست‌های فزاینده برای توقف حملات نظامی به غزه، متعهد شده بود که «کار را تمام کند».

در همین زمینه، سخنگوی دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در غزه، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو هشدار داد: «در صورت حمله ارتش اسرائیل به شهر رفح در غزه، ممکن است جنایات علیه بشریت در جنوب نوار غزه رخ دهد».

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون به حملات خود علیه مردم غزه ادامه می‌دهد که بر اثر آن بیش از ۳۱ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۲ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اسقاطیل ملعون در رفح نیز چیزی جز کشتار زنان و کودکان و از طرفی کشتار نیروهای خود و از بین رفتن ادوات دستاورد دیگری نخواهد داشت و مفتضحانه شکست خواهد خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس