کد خبر 1583020
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

به گزارش مشرق، مهدی ترابیان، فعال رسانه در اینستاگرام خود با انتشار ویدیویی نوشت:

نه این ویدیو و نه هیچ متن و فیلم و عکس دیگری نمی تواند روایت کند حسی را که از حضور در سرزمین نور به دست می آوری.

پایم که به خاک شلمچه باز شد احساس کردم در یک دنیای دیگر وارد شدم. بی اختیار از آن لحظه و آن محیطی که اطرافم بود جدا شدم. یاد صحنه هایی که از شهدا و رزمندگان تا کنون توانسته بودم در زندگی برای خود مجسم کنم افتادم. یاد پیر و جوانی که در یک مختصات بدون هرگونه امکانات از این کشور در زیر نور گرم آفتاب به چیزی فکر می کردند و برای چیزی جان در طبق اخلاص گذاشته بودند که اکنون لمسش شاید در دنیای با امکانات امروز قدری مشکل باشد. حاج حسین یکتا آن شب که آنجا بودیم خوب آن را روایت کرد. از شهیدی که دانشجوی نخبه دانشگاه بوده و از آن گذشته و آمده در این مختصات. از قهرمان ورزشی که از آن شیرینی های قهرمانی و سلبریتی بودن گذشته و آمده اینجا. از آنکه نوعروس خود را رها کرده و آمده اینجا . یا آن شهیدی که فرزند کوچکش را با تمام شیرینی ها رها کرده .

چقدر شاید در دنیای ماشینی و غرق در فضای مجازی امروز سخت باشد حس آنها را که برای خدا، ناموس و وطن همه چیز خود را رها کردند و جان در طبق اخلاص گذاشتند. اینجا اما در زمین های خاکی سرزمین نور شاید راحت تر بتوانی اینها را لمس کنی

در آن یک ساعتی که پای روایت حاج حسین یکتا در شلمچه نشستم نمی خواستم تلفن همراه و بازی های مجازی دنیا آن حس خوب را که این سرزمین هدیه داده بود از من بگیرند. فقط همین چند ثانیه را از آخر آن مراسم ضبط کردم و گفتم اینجا بگذارم به یادگار از حس خوبی که در شلمچه و به خصوص در آن یکساعت روایت حاج حسین یکتا نصیبم شد.

جای فرزندانم را خیلی در این سفر خالی کردم. خیلی دوست داشتم آنها هم بودند و می دیدند و از آن انسان هایی که از دنیا گذاشتند اما امروز ظرفیت شفاعت دارند می شنیدند. انسان هایی که به قهرمانی ها و مواهب دنیا چشم بستند اما تا انسانیت باقی است نام شان ماندگار شد .

راهیان نور سفری به سرزمین جهادی و الهی است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس