کد خبر 1582840
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
اخطار کنعانی‌زادگان اشتباه بود؟

کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه یک گل سالم پرسپولیس نادیده گرفته شد، گفت: عبدالکریم حسن در موقعیت آفساید قرار نداشت و گل پرسپولیس صحیح بود.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۱۸ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگویی در خصوص قضاوت سیدرضا مهدوی در این بازی گفت: در نیمه اول صحنه خاصی نبود که داوری در آن تأثیر داشته باشد تنها یک اخطار ناصحیح به محمدحسین کنعانی زادگان داده شد که داور در تصمیم خود اشتباه کرد.

او ادامه داد: با شروع نیمه دوم پرسپولیس توسط عبدالکریم حسن به گل رسید که کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد و گل پرسپولیس در آن صحنه صحیح بود.

حق وردی در مورد اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: پنالتی اعلام شده کاملاً صحیح بود که از سوی کمک داور اعلام شد و به درستی بازیکن فولاد کارت قرمز دریافت کرد.

او در پایان گفت: در مجموع و با توجه به پیروزی تیم پرسپولیس در این دیدار نمی‌توان گفت که تصمیمات داور تأثیرگذار بوده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دادا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    حالا اگه پرسپولیس امتیاز ازدست میداد ومحرومیت کنعانی بکارت اشتباه چی می‌شود یک گل ویک محرومیت درآینده مسلما تاثیر گذاراست
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 1
    دم داور گرم که تابلو محروم کرد تا فساد کیسه ها عیان شود....
  • شبنم IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 1
    استقلال خوزستان در حال امتیاز دادن به استقلال تهران است. فوتبال کثیف است.
  • وحید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 1
    مشخص شد استقلال تهران حکومتی است. کنعانی زادگان کارت زرد نباید می گرفت. داور استقلالی از سوی افشاریان دستور داشت تا به عمد به کنعانی زادگان کارت زرد بدهد. کاظمی داور پرسپولیس استقلال بدترین داور ایران است و طرفدار استقلال است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس