بازیکنانم مقابل پرسپولیس کار بزرگی کردند اما دست‌مان خالی بود

سرمربی تم فوتبال فولاد خوزستان به این نکته اذعان کرد که دست تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس خالی بوده است.

به گزارش مشرق، احمد آل نعمه پس از شکست مقابل پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت: قبل از هر چیز از اصحاب رسانه که دیروز نتوانستم در خدمت آنها باشم، عذرخواهی می‌کنم. بازی امروز بازی جانداری بود و هر ۲ تیم بازی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: ما توانستیم مقابل تیم پرمهره پرسپولیس ۲ بار جلو بیفتیم. آن هم در ورزشگاه آزادی که این کار بزرگی بود که بچه‌های ما انجام دادند. واقعاً دست ما امروز خالی بود، ۵ بازیکن اصلی ما امروز نبود. جفرسون غایب بود. سینا مرادی، سینا شعبانی نبودند و دست ما خالی بود.

سرمربی تیم فولاد اظهار داشت: در نیمه دوم زمانی که ۱۰ نفره شدیم، ساسان انصاری را از خط حمله به دفاع راست آوردیم و این نشان می‌دهد که چقدر دست ما خالی بود، آن هم مقابل تیم پرمهره‌ای مثل پرسپولیس.

آل نعمه گفت: از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در این ۵ روزی که وقت وجود دارد بتوانیم برای بازی سپاهان ریکاوری خوبی داشته باشیم که بتوانیم آنجا مقابل هواداران ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به اینکه دلیل مشکلات امروز این تیم چیست، گفت: شروع نیم فصل برای ما خوب نبود، ما شروع خوبی نداشتیم. فکر کنم اولین سالی است که فولاد این همه حاشیه داشت. فولاد همیشه به عنوان یکی از تیم‌های مدعی بود. همیشه آرامش داشت. بازیکنان خوبی را به تیم ملی داده بود. اما امسال اینطور نبود و ما حاشیه های زیادی داشت.

وی ادامه داد: ما امتیازات زیادی در نیم فصل اول از دست دادیم. باید خیلی تلاش کنیم و خیلی زحمت بکشیم که آن امتیازات بتوانیم برگردانیم. الان هم شرایطی که در این ۳ هفته داشتیم، خوب بود. به جز بازی امروز که دست ما واقعاً خالی بود. امیدوارم بتوانیم دست به دست هم دهیم و فولاد را به روزهای خوب خودش بازگردانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس