کاپیتان پرسپولیس آماده بازگشت؛ عالیشاه به دیدار با سپاهان می‌رسد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار شد بین ۵ درصد از مطالبات ما را پرداخت کنند اما این کافی نیست و باید بیشتر از اینها تلاش شود.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از برتری پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: بچه‌ها به اندازه کافی تجربه داشتند و دلسرد نشدند. با آن انگیزه خاصی که داشتند بازی را برگرداندند. مهم‌تر از همه شرمنده هواداران نشدیم و اگر اتفاق ناگواری می‌افتاد شرمنده هواداران عزیزی بودیم که در سرما به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند.

وی افزود: قرار شد بین ۵ درصد از مطالبات ما را پرداخت کنند اما این کافی نیست و باید بیشتر از اینها تلاش شود. زیرا مبلغی که بچه‌ها از فصل گذشته طلب دارند، مقداری به دلیل تورم یک چهارم مبلغ طلب شده است و این درست نیست. بچه‌ها به عشق پرسپولیس آمدند و واقعا اختلاف مبلغ قرارداد پایه را نسبت به تیم‌های دیگر می‌بینید. همان مبلغ پایه را می‌توانند بهتر پرداخت کنند طبیعتا بازیکنان حق زندگی و مشکلات خاص خود را دارند و امیدوارم زودتر برطرف شود.

کاپیتان پرسپولیس عنوان کرد: صحبت‌هایی درباره تعویق دربی شنیدم اما نظری نمی‌دهم. خریدهای جدید در فصل دوم هم مناسب بود اما نباید در یک یا دو بازی خوب باشند و باید در کل سال بهترین عملکرد را داشته باشند چون وظیفه خود را انجام می‌دهند و حتی ما هم باید بهترین عملکرد را انجام دهیم و امیدوارم همینطور ادامه دهند.

وی درباره قرارداد رادو خاطرنشان کرد: همواره این مشکلات بود و هست اما با شرایط خصوصی‌سازی ولی حیف این همه هوادار و بزرگی پرسپولیس که می‌توانند بهتر درآمدزایی کنند و زشت است برای تیمی که این همه هوادار دارد و ریشه‌دار و در آسیا شناخته شده است که لنگ پول هتل تیم شوند. اینها ناخوشایند است.

عالیشاه درخصوص مجوز حرفه ای گفت: حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال رخ داد و دو سال قبل هم برای هر دو تیم اتفاق افتاد و اصلا این موضوع قشنگ نیست و امیدوارم راه حلی بیاندیشند که طوری باشد هوادار و تیم آسیب نبینند. حضور ما در آسیا هیجان هوادار و لذت فوتبال را بیشتر می‌کند و امیدوارم شاهد چنین مسائلی دیگر نباشیم. من دنبال این حرف‌ها که مرد اول دربی باشم نیستم. گل زدن در دربی خوشایند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس