وجود ۶ میلیون خانوار مستاجر/ الویت مسکن با شهرک‌سازی

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه شهرک‌سازی یکی از اولویت‌های این وزارتخانه در تامین مسکن است، خبر داد.

به گزارش مشرق، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، گفت: شهرک‌سازی و احداث واحدهای نهضت ملی مسکن از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

معاون مسکن و ساختمان ادامه‌داد: هم اینک ۶ میلیون خانواده مستأجر، بیش از ۶ میلیون واحد فرسوده و پیش‌بینی ۶ میلیون ازدواج در برنامه هفتم توسعه در کشور وجود دارد و بنابراین نیاز به احداث واحدهای مسکونی در کشور وجود دارد. در همین رابطه نیز سیاست‌گذاری‌ها برای شهرک‌سازی و احداث مسکن در حال پیگیری است.

عباسی‌اصل تصریح‌کرد: موضوع مکان‌یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود. هم اکنون میزان تقاضا و انباشت واحدهایی که از سنوات گذشته باید احداث می‌شد به قوت خود باقی است و بنابراین همچنان نیاز به احداث مسکن در کشور وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 1
    اگه دکتر رئیسی 3 میلیون خونه تو این دوره و 3 میلیون خونه تو دوره بعد بسازه مشکل حله. تو روح اون انگلیسی که یه خونه هم نساخت.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 0
    دولت به جای دادن رانت به یک عده پول ارز ترجیحی به ساخت مسکن تخصیص بدید همه مشکلاتشون حل میشه
  • DE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 0
    طرح ساخت مسکن درایران برای مستاجرین و زوج های جوان یکی از مترقی ترین طرحها تو دنیاست. زیرا با ساخت مسکن و فروش قسطی اون به افرادی که مسکن ندارند. حداقل 50 تا 60 درصد درآمد( که صرف اجاره پرداخت میشه) بعد از مالک شدن برای خودشون می مونه که بهتر زندگی کنند. هزینه اجاره مسکن حداقل درهمه کشورهای دنیا 50 الی 60 درصد درامد ماهانه رو شامل میشه و ساکنین کشورهای اروپایی فقط با 35 الی 40 درصد درامد باقیمانده بقیه مایحتاج زندگی خودرو تا اخر ماه تامین کنند.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    باید از مدتها پیش فکری برای مستاجرین می کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس