کد خبر 1582073
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرام خود نوشت:

با دو فلسطینی حمساوی به جنوب کشور آمده ام و در خلال ارایه ها برایم سوالاتی پیش آمده درباره نوع تربیت دینی ما که به بهانه های مختلف از قرآن فاصله گرفته ایم! نخبگان ما هم به اسم کار فکری همه چیز میخوانند بجز قرآن و مجموعا برای کتابی که بدیل و شبیهی در عالم ندارد «بدیل سازی» کرده ایم!

عبدالرحمن که ده سال در زندان های رژیم اشغالگر قدس بوده و هم بندی ابو ابراهیم سنوار، خیلی محکم می گفت:
ایشان به یک نظریه قرآنی درباره یهود قایل بود و همواره تاکید داشت که در اولین فرصت که بتوانیم این کار را بکنیم به این نظریه عمل خواهیم کرد:
نظریه ای که در آیه ۲۳ سوره مائده بیان شده و در سخن محمد ضیف پس از طوفان الاقصی نیز بود.

بر اساس این نظریه ما نباید از آنها بترسیم و اتفاقا باید با قدرت به آنها حمله کنیم و شک نکنیم که اگر ما بزنیم در درون آنها ترس را می کاریم و آنها را دچار فروپاشی درونی می کنیم و حالا که زدیم داریم می بینیم که مجبور به آوردن نیرو از کشورهای دیگر شده اند.

سران شان دنبال مقصرند و برای دفاع از خود دنبال وکیل و برای آرامش دنبال روان شناس هستند! آنقدر اختلاف بالا گرفته که گانتز عضو شورای جنگ بدون اجازه نتانیاهو به آمریکا و انگلیس رفته و میزان درگیری داخلی بالاست.

او با ایمان کامل در آخر کلامش تاکید می کرد که «شک نکنید» ما پیروز این معرکه هستیم و این عملیات آغازی بر پایان این رژیم خونریز خواهد بود... و من شیفته این ایمان به قدرت الهی شده بودم و در فکر این تمثیل که: جهاد توفیق خواص است که بالای قله امت و تعدادی اندک هستند.

محکم می گفت وقتی غزه که اندکی بیش از یک درصد فلسطین است کاری کرده که رژیم به ذخایر سلاح آمریکا نیازمند شده ببینید اگر کشورهای اسلامی تکان بخورند این کیان موهوم چند روزه به پایان می‌رسد!

می گفت در آخرین پیام‌ها که از سران حماس آمده گفتند نگران ما نباشید ما محکم می ایستیم ... فقط به مردم و زنان و کودکان کمک کنید. از خیانت کشورهای عربی و اسلامی بشدت ناراحت بود و از حمایت صادقانه ایران متشکر...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    3 13
    ای بابا یه عده هستن هر چی میبینن میبندن به قرآن
    • دشمن احمق خود نعمت است IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      1 0
      همه چیز وابسته به قرآن هست. پیروز‌ی‌ها و شکست‌ها. یه عده ابله مریض‌القلب هر چی نشونه می‌بینن رو انکار می‌کنن! طرف خودش گفته با استناد به این آیه قرآن حمله کردیم تو میگی ربطی به قرآن نداره؟!
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    11 4
    خدا را یاری کنید او نیز شما را یاری میکند
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    9 3
    قولو لا اله اله الله تفلحوا
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    4 10
    چرا هر چیزیو به قرآن ربط میدید. قرآن مخالف سرسخت جنگ و خونریزی
    • رضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      7 3
      توقرآن حکم جهاد هم هست،البته براترسوهانیست
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      4 0
      یعنی اگر اسراییل بدون جنگ رفت بیرون کاری باهاش نداشته باشید وگرنه باید جنگید. در ضمن نابودی یهود و پیروزی فلسطین در ایات ابتدایی سوره اسرا تضمین شده است.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      2 0
      اگه جنگ نباشه صلحی هم نیست . میشه بردگی کامل .
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      میدونی به خاطر دروغی که به قرآن بستی اگه نزدیک بودی به عنوان مفسد گردنتو میشکستم؟! از بیش‌ترین تأکیدات الله بلندمرتبه بزرگ در قرآن، جنگ با دشمنان الله و دشمنان خودتان است‌ صهیونیست دروغ‌گو. از بدبختی به دروغ‌گویی افتادی. باختید رفت
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      حکم جهاد رو مرجع جامع الشرایط میده نه قران
  • CN ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    سه سال پیش رفتم فرودگاه امام برای مسافرت به کانادا ، وقت نماز رفتم نمازخانه، نمازم را خواندم و خواستم مقداری قرآن بخوانم، تمام نمازخانه فرودگاه امام را زیر و رو کردم اما غیر از مفاتیح و ادعیه چیزی نیافتم
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      1 0
      تو گوشیت میزدی .قرآن حرمت داره همه جا نگذارند بهتره
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 1
    یکی از موارد عجیب و مغفول در ماحرای نسل کشی و جنایات بی وقفه صهیونها سکوت مرگبار موسسات و آموزشگاه های عریض و طویل الازهر است! علمای اهل سنت انگار مسخ شده اند در حالیکه مقابله با یهودیت افراطی حتی اگر ماجرای اشغالگری وتصرف سرزمینهای مسلمانان پیش نیآمده بود از آموزه های مبرهن و ابتدایی قرآن محید است. حتی اشاره کوچکی به فریضه جهاد میتوانست لرزه به جان اشغالگران بیندازد.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      1 0
      اولا تفرقه‌افکنی نکن و مسأله رو شیعه و سنی نکن. ثانیا مقابله با اشغالگر متجاوز حکم جهاد نمی‌خواد! همه می‌دونن باید با دشمن صهیونیستی غاصب مبارزه کنن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس