محسن گروسی

پیشکسوت استقلال گفت: هنوز شناخت چندانی از مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا ندارم و نمی دانم این تیم در دل رقابت فوتبال چطور بازی می کند بنابراین نکونام و تیمش هم باید با احتیاط بازی کنند.

سرویس ورزش مشرق - محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، درباره شرایط این روزهای استقلال پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: من پیش از بازی هم گفته بودم که استقلال یک بازی سنگین در پیش رو دارد و هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد.

وی افزود: استقلال در این دیدار از موقعیت‌هایش نهایت استفاده را برد و توانست روی یک ضربه از راه دور به گل دست پیدا کند این پیروزی حاصل فوتبال منطقی استقلال بود که یک سه امتیاز حیاتی را برای تیم ما به ارمغان آورد

پیشکسوت استقلال ادامه داد: کسب این سه امتیاز برای حفظ صدرنشینی در جدول رده‌بندی بسیار با اهمیت بود اما بازی که پیش روی استقلال است شرایطش با لیگ برتر کاملاً متفاوت است و باید با دقت بیشتری به استقبال آن رفت.

گروسی درباره اهمیت وضعیت مسابقات در دیدارهای جام حذفی خاطرنشان کرد: مسابقات جام حذفی هر چقدر با مسیر کوتاه‌تری به قهرمانی ختم می‌شود اما کار سخت‌تری برای تیم‌ها در آن وجود خواهد داشت. تیم‌ها شاید با ۵ یا ۶ بازی بتوانند قهرمان شوند اما اگر در این مسیر تمرکز لازم را نداشته باشند مطمئناً به مشکل برمی‌خورند.

وی درباره حریف پیش روی استقلال و تغییراتی که در کادر فنی اش به وجود آمده توضیح داد: تیم مس رفسنجان با حضور سرمربی جدیدش هنوز شکست نخورده و این می‌تواند شرایط را برای استقلال تا حدی دشوار کند. البته استقلال شرایط منطقی و خیلی خوبی را در طول این فصل از خودش نشان داده و مطمئناً با علم به اینکه در جام حذفی راحت‌تر می‌تواند به قهرمانی برسد این فرصت را از دست نخواهد داد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: با توجه به انگیزه و پشتکاری که من در این مدت بین بازیکنان استقلال به ویژه اعضای کادر فنی و شخص نکونام دیده‌ام مطمئناً برای این بازی برنامه‌ریزی خاصی انجام داده‌اند. مطمئن هستم استقلال اگر با حوصله و صبر بازی کند می‌تواند از این مرحله به دور بعد راه پیدا کند اما فقط باید عجله نکرد. باز هم تاکید می‌کنم رسیدن به قهرمانی در جام حذفی آسان است و کوتاه اما مسیرش سخت است. استقلال باید با دقت شرایط بازی را بسنجد. من هنوز شناخت چندانی از مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا ندارم و نمی دانم این تیم در دل رقابت فوتبال چطور بازی می کند بنابراین نکونام تیمش هم باید با احتیاط بازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرمان IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 7
    استقلال باید نابود شود
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 4
    یعنی اتوبوسی تر از قبل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس