کد خبر 1580817
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
منتقدان بلانکو چیزی از فوتبال نمی‌دانند / جام را همین حالا به استقلال تقدیم کنید

بازیکن پیشین استقلال تهران گفت: با احترام به تمام نفراتی که از بلانکو انتقاد می‌کنند، باید بگویم به نظرم چیزی از فوتبال نمی‌دانند.

به گزارش مشرق، محمد نوری درخصوص برتری یک بر صفر استقلال در بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازیکنان عالی بودند. این بازی از قبل حواشی خاصی داشت چون در بازی رفت به نظرم استقلال با ناداوری باخت. استقلال در این بازی به دنبال کسب برد بود و قبل از کادرفنی و بازیکنان اول از همه به هواداران تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: هواداران در سرما نشان دادند، بهترین هواداران دنیا هستند و خدا را شکر که شاهد یک برد شیرین بودند. کادرفنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و به همین دلیل نمی‌توانستند فرصت آنچنانی به دست بیاورند. تیم عالی و بدون اشتباه کار کرد.

بازیکن پیشین استقلال درمورد انتقادات از گوستاوو بلانکو در خط حمله عنوان کرد: به نظرم او بسیار خوب کار کرده و آنچه که کادرفنی از او انتظار دارد را به خوبی اجرا می‌کند. او کمک خوبی به خط دفاعی روی ضربات ایستگاهی و کرنر داشته است. با احترام به تمام نفراتی که از بلانکو انتقاد می‌کنند، باید بگویم به نظرم چیزی از فوتبال نمی‌دانند. او خواسته کادرفنی را اجرا می‌کند و عملکرد خوبی داشته که تا پایان بازی در ترکیب حضور داشت. او زحمت می‌کشد و باید از او حمایت کنیم تا راه بیفتد و گل هم بزند.

بیشتر بخوانید:

استقلال با ۲ غایب مقابل مس رفسنجان

نوری درمورد عملکرد جلال الدین ماشاریپوف در خط میانی عنوان کرد: او یک بازیکن تاثیرگذار است و گل او در بازی قبلی ۳ امتیازی بود. او این بازی هم خوب عمل کرد و نیازی نیست که هر بازی گلزنی کند. او با دوندگی و پرسی که داشت فرصت بازیسازی از خط دفاعی حریف را می‌گرفت. او خرید خیلی خوبی بود که به شدت به او نیاز داشتیم.

او درباره تداوم صدرنشینی استقلال پس از این بازی خاطرنشان کرد: شاید بگویند من خیلی تعصبی هستم ولی به نظرم با احترام به تمام تیم‌های لیگ برتری باید جام را به استقلال بدهند. استقلال تیمی است که در مستطیل سبز هیچکس جلودارش نیست و شاید در خارج از زمین با شیطنت بخواهند تمرکزش را بهم بریزند. استقلال در زمین رقیب ندارد و با شکست سپاهان این را اثبات کرد. این تیم لیاقت قهرمانی دارد و به امید خدا بچه‌ها یک جام خیلی خوب به تماشاگران بدهند که لیاقتش را دارند. این ۳ امتیاز را باید به این هواداران تقدیم کرد که عاشقانه این تیم را دنبال می‌کنند و در هوای سرد تیم را تنها نگذاشتند.

بازیکن پیشین آبی‌ها درباره گل روزبه چشمی به سپاهان همچنین گفت: بهترین پست برای بازی کردن چشمی در خط میانی است. او در میانه میدان با تجربه‌ای که دارد می‌تواند مدیریت خوبی داشته باشد. حضور او در صحنه گلزنی در نزدیکی محوطه جریمه اثرگذار بود. بازیکنی است که حضور او در میانه میدان تاثیر دارد. تجربه او برای رهبری تیم بسیار مناسب است و گلی که او زد نشان داد که چه اندازه برای بازی در تیم آماده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    6 6
    بلانکو شوته شوته..
  • mmm IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    4 3
    باسلام، شما از پیشکسوتان استقلال کسی دیگر رو سراغ ندارید که همش دنبال اعلام نظر از جانب ایشون هستید؟ متاسفم
  • تیم قرقره سوار کاجی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    5 5
    نادان عیار مهاجم با گل زدنه نه راه رفتن و پاس دادن و دفاع کردن.
    • الیاس IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      1 1
      بچه سال وقتی سرمربی ازش راضیه یعنی اوکیه.نکنه باهویی شما اقای گل بود و ما خبر نداشتیم
  • ع ق QA ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 1
    این خودش شونه واقعا بهتره با این مصاحبه نکنید چندش حال آدم را بهم میزنه
  • غدیر IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    پیزوری لمپن عشق مطرح شدن و فالور
    • پیروزی چی US ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      پیروزی لمپن خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس