‌

یک سناتور دموکرات آمریکایی گفت که راست‌گرایان افراطی کابینه نتانیاهو را رهبری می کنند و این مسأله برای آمریکا و فلسطینی‌ها اتفاق بدی است.

به گزارش مشرق، به نقل از الجزیره، «کریس وان هولن» عضو دموکرات مجلس سنای آمریکا گفت: راست‌گرایان افراطی رهبری کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را به عهده گرفته‌اند و این برای ما و فلسطینی‌ها اتفاق بدی است.

این سناتور آمریکایی در ادامه افزود: ما شاهد هستیم که نتانیاهو، بایدن را نادیده می‌گیرد و به سخنان افراطی‌ترین اعضای کابینه‌اش گوش می‌دهد.

اظهارات این سناتور آمریکایی در حالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست برای چندمین بار پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، تظاهراتی اعتراضی را علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی در سرزمین‌های اشغالی برپا کردند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های عبری، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواهان سرنگونی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی و همچنین برگزاری انتخابات جدید در سرزمین‌های اشغالی شدند.

با تداوم جنگ علیه نوار غزه و شکست رژیم صهیونیستی در کسب هرگونه دستاورد نظامی، انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه وی شدت گرفته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    علت این گستاخی از خود شما نشأت گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس