کد خبر 1578095
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
تخلیه مقر سرویس امنیتی سوئد در پی وقوع حادثه

پلیس سوئد روز جمعه از رخ دادن حادثه‌ای در مقر سرویس امنیتی این کشور در شهر استکهلم که به تخلیه این ساختمان و ایجاد محدوده امنیتی در اطراف آن منجر شد خبر داد.

به گزارش مشرق، پلیس سوئد در وبگاه خود اعلام کرد مقر سرویس امنیتی این کشور در شهر استکهلم به دلیل حادثه‌ای که «نشتی احتمالی گاز» اعلام شد روز جمعه تخلیه شده و به دلیل این حادثه چند نفر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، طبق بیانیه پلیس سوئد یک محیط امنیتی به طول ۱۰۰ متر پیرامون این مقر از سوی نیروهای امنیتی مسدود شد و «تعدادی از افراد» شامل چند پلیس بعد از حس کردن بویی در صحنه حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس سوئد مدتی بعد اعلام کرد که محیط امنیتی را برداشته است.

«گونار استرومر» وزیر دادگستری سوئد به خبرگزاری «تی.تی» گفت دولت استکهلم وضعیت را پیگیری کرده و با سرویس‌های امنیتی در تماس است.

«اولف کریسترسون» نخست وزیر سوئد اوایل روز جمعه یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک را با «ویکتور اوربان»، همتای مجارستانی خود برگزار کرد.

این کنفرانس در حالی برگزار شد که چند روز دیگر پارلمان مجارستان قرار است درخواست سوئد برای پیوستن به ائتلاف ناتو را به عنوان یک عضو این ائتلاف که باید این درخواست را مورد تصویب قرار دهد، به رای بگذارد.

بعد از آنکه ترکیه اوایل بهمن ماه بعد از مدتها مناقشه دست از مخالفتش با عضویت سوئد در ناتو برداشته و این درخواست را تصویب کرد مجارستان تنها مخالف این عضویت در بین اعضای ناتو باقی مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    تو هم می‌روی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس