واکنش حماس به بمباران منازل مسکونی غزه توسط رژیم صهیونیستی

جنبش حماس تأکید کرد ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامیان، ادامه جنگ نسل کشی و پاکسازی نژادی توسط این رژیم است.

به گزارش مشرق، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادامه حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به منازل شهروندان در نوار غزه که آخرین آن حمله وحشیانه به یک منطقه مسکونی در شهر دیرالبلح بود و منجر به شهادت حدود ۴۰ زن و کودک و غیرنظامی در منازلشان شد، ادامه جنگ نسل کشی و پاکسازی نژادی توسط رژیم صهیونیستی و به منزله پاسخ عملی این رژیم به شکایت‌های ارائه شده علیه آن در دیوان بین‌المللی دادگستری است. این مسئله نشان می‌دهد که این رژیم هیچ توجهی به قوانین و ارزش‌های انسانی ندارد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، در این بیانیه آمده است: ما از نهادهای حقوقی در سراسر جهان می‌خواهیم این جنایت‌های ارتش اشغالگر را مستند کنند تا رهبران نازی آن را به دلیل قتل هولناک کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه و برای حمایت از ارزش‌های انسانی محاکمه کنند. رژیم اشغالگر با حمایت دولت جو بایدن که قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس در غزه را وتو کرد، این جنایت‌ها را انجام می‌دهد.

ایالات متحده اخیرا برای سومین بار پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را که خواستار آتش بس فوری به دلایل بشردوستانه در نوار غزه بود، وتو کرد. ۱۳ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد به این قطعنامه رأی مثبت دادند اما ایالات متحده آمریکا با آن مخالفت کرد و تنها انگلیس رأی ممتنع داد.

این درحالی است که جنگ غزه وارد صد و چهلمین روز خود شده است و شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۲۹۴۱۰ نفر و شمار مجروحان هم به ۶۹۴۶۵ نفر افزایش یافته است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    1 1
    عالم و ادم میدونن اسرائیل وحشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس