پایان رأفت

بازیکن قدیمی پرسپولیس گفت: صد در صد با برکناری اوسمار مخالفم و اگر این اتفاق بیفتد مشخص می‌شود که اوضاع باشگاه پرسپولیس به شدت به هم ریخته است.

سرویس ورزش مشرق - پایان رافت مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور همچنین شایعات حول و حوش این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

مصاف تیم‌های پرسپولیس و تراکتور را چطور پیش بینی می‌کنید؟

این دو تیم هرگاه رودرروی هم قرار گرفتند یک فوتبال زیبا را به نمایش گذاشته‌اند. هرچند که این روزها از پرسپولیس اخبار خوبی نمی‌شنویم و در بازی هفته اول دور برگشت هم با شکست زمین را ترک کرد.

منظورتان کدام اخبار است؟

همین که می‌گویند پنجره نقل و انتقالاتی هنوز باز نشده یا عده‌ای در باشگاه دلشان با هم یکی نیست و این قبیل مسائل، همه و همه بار منفی دارد. از طرفی برگزاری بازی بدون تماشاگر در استادیوم آزادی هم خودش یک معضل برای پرسپولیس به شمار می‌رود. امیدوارم دیگر شاهد محرومیت تماشاگران نباشیم چون فوتبال بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد.

فکر می‌کنید بعد از شکست اول پرسپولیس مقابل آلومینیوم، این تیم بتواند به شرایط هفته‌های پایانی دور رفت برگردد؟

با توجه به حضور بازیکنان با تجربه و بزرگ در این تیم قطعاً این اتفاق خواهد افتاد. همه تیم‌ها روز بد هم دارند. ما فراموش نکنیم که پرسپولیس در ۱۰ سال گذشته نسبت به همه تیم‌های لیگ برتری بیشترین جام‌ها را درو کرده است. چنین تیمی قطعاً با یک شکست دچار لغزش نمی‌شود.

مخالف برکناری اوسمار هستم/ اگر سرمربی پرسپولیس تغییر کند یعنی باشگاه روی هواست

اوضاع تاکتیکی و سیستم تیم پرسپولیس با هدایت سرمربی جدیدش را چطور دیدید؟

اوسمار مربی بود که خود یحیی او را آورد و حالا باشگاه شاید نتوانست یا نخواست کسی غیر از او را به جای یحیی سرمربی پرسپولیس کند. اما در کل بازیکنان پرسپولیس در بازی اول آن شادابی همیشگی را نداشتند و البته گل بدی هم خوردیم که نشان دهنده عدم تمرکز بیرانوند بود. من فکر می‌کنم کنعانی‌زادگان، ترابی و بیرانوند هنوز در حال و هوای جام ملت‌ها بودند و نباید این نفرات در ترکیب تیم بازی می‌کردند.

در ۲۴ ساعت اخیر این شایعه عنوان شد که " با حسین عبدی صحبت شده که اگر پرسپولیس ببازد بلافاصله به جای اوسمار جانشین او شود"! به نظر شما این شایعه تا چه اندازه می‌تواند با واقعیت همخوانی داشته باشد و آیا شما این اقدام را صحیح می‌دانید؟

من این موضوع را الان می‌شنوم و هیچ پیش زمینه ذهنی ندارم اما اگر چنین اتفاقی قرار بر رخ دادن باشد به هیچ عنوان موافق برکناری اوسمار نیستم. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد نشان می‌دهد که آنجا همه چیز روی هواست و اوضاع در داخل باشگاه اصلاً خوب نیست. اگر به این مربی اعتماد کرده‌اند باید به او فرصت بدهند.

مخالف برکناری اوسمار هستم/ اگر سرمربی پرسپولیس تغییر کند یعنی باشگاه روی هواست

شایعه دیگری در روزهای گذشته پیرامون پرسپولیس مطرح بود و آن اینکه در بازی اول تعدادی از بازیکنان بزرگ تیم به خاطر عدم رضایت از عملکرد اوسمار بازی همیشگی‌شان را ارائه نکردند. آیا شما که بازی پرسپولیس مقابل تیم اراک را دیدید چنین حسی داشتید؟

والا ما تا جایی که یادمان می آید در روزی که اوسمار تازه انتخاب شده بود شنیدیم که بزرگترهای تیم از درویش خواسته‌اند تیم را به او بسپارد. حالا اگر چنین اتفاقی افتاده کاملاً برعکس آن زمان و آن حرف‌هاست. من از بازی پرسپولیس راضی نبودم اما امیدوارم این اتفاقات شایعه باشد. چون چنین مسائلی شبیه به کودتا علیه سرمربی درون یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس اصلاً خوب نیست.

درباره گلی که بیرانوند از آلومینیوم اراک دریافت کرد خیلی‌ها معتقدند او ضربه روحی بدی خورده! فکر می‌کنید او برای بازی مقابل تراکتور توانسته شرایط روحی روانی‌اش را احیا کند؟

زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود بیرانوند در طول فصل شاید ۴ یا ۵ گل بیشتر نمی‌خورد اما حالا می‌بینیم که تقریباً پرسپولیس در هر بازی میانگین یک گل را می‌خورد. قطعاً بیرانوند شرایط خوب خودش را ندارد. فکر می‌کنم او هم هنوز در حال و هوای جام ملت‌هاست. امیدوارم کادر فنی توانسته باشد او را برای بازی با تراکتور آماده کند چون مسابقه خیلی مهمی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    اوسمار نشان داد مربی خوبی هست نباید. تحت فشار باشد. حتی اگر. چندبازی را هم ببازد خودش بهترین هست
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 2
    به جای مربی عوض کردن برید به روحانی رای بدید که بابامسعود برگرده.بابامسعود برگرده اوسمار که هیچی حتی سوسمار هم مربی پیروزی باشه هر سال قهرمان میشه
  • رضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    3 1
    حرف حساب جواب ندارد! آقای رافت واقع بین است این تیم همیشه برای بقا در لیگ برتر تلاش کرده است باید به اندازه توان آن ازش انتظار داشته باشیم
    • صالح IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      تواگه حرف نزنی نمیگن لالی
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      شما واقع بین باش
    • محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      این تیم همیشه قهرمان بوده مگر اینکه دست های پشت پرده می خواسته ضربه بزنه
    • کیسه کش IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 0
      ۹سال یه بار رنگ قهرمانی میبینی
  • کیسه سکوت کنه IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 2
    درویش از ابتدا اشتباه کرد که بعنوان سرمربی انتخابش کرد ( البته با دستور چهارتا بازیکنان تیم )
  • وحید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 1
    درویش استقلالی است. استقلال باید از آسیا حذف بشود.
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    پایان رافت :مخالف برکناری سوسمار هستم/ این همون آقا رافت نیست که در قوه قضاییه خلافکاران را آزاد میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس