تبعید مدافع ملی‌پوش به نیمکت؛ تنبیه کنعانی‌زادگان هنوز ادامه دارد

کمیته انضباطی با صدور حکمی عجیب بازهم نشان داد اهل مماشات با سریال تخلفات بازیکن تیم ملی است.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز حکم خود را در مورد درگیری حسین کنعانی‌زادگان پس از بازی با آلومینیوم اراک صادر کرد و براین اساس او به خاطر لگدپراکنی به سمت هواداران به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی محکوم شد که البته این مبلغ نیز قابل تجدید نظر است!

جدا از اینکه هیات فوتبال میزبان و باشگاه آلومینیوم اراک موظف بودند پس از این مسابقه شرایط را برای ورود اعضای تیم پرسپولیس به داخل اتوبوس این تیم با خالی کردن آن محوطه از هواداران تسهیل می‌کردند، به حکمی که کمیته انضباطی برای مدافع ملی‌پوش پرسپولیس صادر کرده فقط می‌توان یک لبخند تلخ زد.

بیشتر بخوانید:

رای انضباطی کنعانی‌زادگان صادر شد

باید از مسئولان این کمیته که به مصلحت اندیشی در فوتبال کشور معروف شده و بسیاری از احکامشان مورد انتقاد فراوان قرار می‌گیرد، پرسید آیا محرومیت‌ ۲ جلسه‌ای کنعانی‌زادگان به دلیل تخلفی که در جریان اردوی تیم ملی انجام داد و سوژه هواداران برای کنایه زدن به این بازیکن در پایان بازی با آلومینیوم کافی بود که اکنون به دلیل حمله به طرفداران باید محکومیتی کمتر از آن برایش در نظر گرفته شود؟این بازیکن از مرز ۵۰ بازی ملی هم رد شده اما هر لحظه احتمال دارد یک رفتار غیرحرفه‌ای جدید از خود نشان بدهد.

سریال تخلفات و حواشی کنعانی‌زادگان هر لحظه تکرار می‌شود اما به دلیل مماشات مسئولان باز هم احتمال نمایش قسمت جدیدی از آن وجود دارد.همین امروز کمیته انضباطی AFC محمد دانشگر را به دلیل تکل خشن روی بازیکن الهلال و اخراج در بازی با این تیم ۲ جلسه محروم کرد اما مدافع تیم ملی کشورمان با انواع و اقسام حاشیه‌های ریز و درشت با محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای مواجه می‌شود.

در حال حاضر کنعانی‌زادگان با بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ آسیا یعنی عبدالکریم حسن هم تیمی است.بازیکنی که به دلیل پاسخ به یک کامنت هوادار تیم ملی قطر پس از جام جهانی ۲۰۲۲ با این مضمون "مگر جنگ است، آرام باش" از حضور در تیم ملی این کشور محروم و به لیگ کویت تبعید شد تا در نهایت سر از پرسپولیس درآورد.وقتی تیم ملی ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها مغلوب قطر شد، همه از لحاظ مسائل فنی و مدیریتی به این شکست تلخ نگاه کردند اما مورد کنعانی‌زادگان و حسن نشان می‌دهد فوتبال ایران چه اختلاف عمیقی با عنابی‌ها دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منبع فارس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    یه حکمی است به عنوان دفاع از خود . انسان حتی میتواند مرتکب قتل شود و محاکمه نشود اگر دفاع از خود بوده باشد . اینجا اراک تخلف کرده و باید از میزبانی تمام بازیها محروم بشه چه ربطی به بازیکن پرسپولیس داره؟! اینطوری که همه تیم‌ها میان و برای ورود و خروج بازیکنان و تیم حریف مشکلات ایجاد میکنن.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    2 0
    لگدویکی دیگه خورده پولشوفدراسیون می گیره!!!
  • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    4 1
    برای دیگر کشورها پیشرفت ورزش و فوتبال حائز اهمیت است برای وزارت ورزش ما تیم سوگلی شان مهم است. این همه هزینه ای که برای تیم سوگلی وزارت ورزش می شود اگر برای تیم تشتک سازی شهر ترومپوخ خرج شده بود، اقلا یک مقام قهرمانی در آسیا کسب کرده بود!! ولی تیم سوگلی ....!!
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      اره بخدا
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      پرسپولیس دولتیه درست، الان استقلال دولتی نی؟ جفتشون خو دولتی ان، یجوری حرف میزنی که انگار مسئولین دولتی بچه 12 ساله ان که قرمز و آبی براشون مهم باشه. و میگی سوگولی و...
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    هر کشور دیگه ای بود سر ماجرای حرکت زشتش در اتوبوس تیم ملی برای همیشه محرومش میکرد از حضور در تیم ملی ولی اینجا انگار نه انگار
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    کنعانی زادگان عنصری نامطلوب و بی اخلاق و از مخالفین نظام و دور از خدا و شریعت هست . نمیدونم چرا در این کمیته انظباطی تا این حد با این فرد نامطلوب همراهی میکنن؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    کمیته زیادی مماشات کرده، خیلی عجیبه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس