کد خبر 1576771
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مهدوی: جایگزین گل محمدی باید بزرگتر از نام او باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه انتخاب اوسمار ویه را برای هدایت پرسپولیس مناسب نبود، گفت: باید نامی بالاتر از یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی انتخاب می شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی در رابطه با بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اظهار داشت: من در هر دوره از نمایشگاه رسانه‌ها حضور داشته‌ام اما به نظرم در این دوره تا به امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن) نسبت به دوره‌های گذشته استقبال کمتری شده است و توقع من بیش از اینها بود. امیدوارم در فرصت باقیمانده تا پایان نمایشگاه استقبال بیشتری از غرفه‌ها شود. خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند و به نظرم باید استقبال بیشتری از این نمایشگاه شود.

او در ارتباط با تغییر و تحولات در رأس کادر فنی پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: من همیشه سعی کرده‌ام که انتقادات مفید انجام دهم. وقتی اسم بزرگی مانند یحیی گل محمدی از تیم بزرگ پرسپولیس جدا می‌شود، اسم بزرگ‌تری باید جایگزین وی شود. مسلماً هجمه‌های سنگینی علیه «اوسمار ویه‌را» در هفته‌های آینده شکل خواهد گرفت و اگر نام بزرگ‌تری رو نیمکت پرسپولیس می‌نشست، می‌توانست این هجمه‌ها را مدیریت کند.

مهدوی افزود: به نظرم اوسمار اگر بتواند از بازیکنان بزرگی که در اختیار نهایت استفاده را به خرج دهد، نتیجه خواهد گرفت و اگر در یکی، دو هفته آینده او با پرسپولیس به پیروزی دست یابد، شاهکار کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خریدهای جدید این تیم در نیم فصل دوم از جمله «عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر و اوستون ارونوف تصریح کرد: اگر این نفرات در ابتدای فصل به پرسپولیس اضافه می‌شدند، قطعاً یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا نمی‌شد؛ پرسپولیس تیم بزرگی است اما در هفته‌های اخیر خود نتوانسته نتایج مطلوب را کسب کند و قطعاً اگر کادر فنی و مدیریت از نفرات بزرگی که به پرسپولیس اضافه شده‌اند بتوانند به درستی استفاده کنند، به پرسپولیس می‌توان برای ادامه فصل امیدوار بود.

او ادامه داد: باید به این موضوع هم اشاره کرد که در این مدت زمان کم آیا این نفرات می‌توانند خود را با سایر بازیکنان وقف دهند؟ بدنسازی در نیم فصل بسیار مهم و تأثیرگذار است و امیدوارم این بازیکنان از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بوده باشند. کادر فنی و در رأس آن سرمربی تیم هنر خود را باید در این مواقع نشان دهند.

کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ گفت: متأسفانه در این دوره از مسابقات اتفاقات خوبی را برای تیم ملی شاهد نبودیم. ما ۱۰ بار دیگر هم برابر تیم ملی قطر قرار بگیریم پیروز خواهیم شد به شرطی که در این تورنمنت (جام ملت‌های آسیا) قرار نگیریم. کادر فنی تیم ملی نتیجه گرا عمل کرد و بازیکنان باتجربه به جای جوانان در تیم جایگزین شدند و قلعه نویی هم از بازی دادن به نفرات جوان خودداری کرد. یکی از عواملی که باعث شد تا تورنمنت برای ما سخت شود، سن بالای بازیکنان بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    وقتی چهار تا بازیکن باصطلاح پیشکسوت برای تیم سرمربی انتخاب کنند همین میشه ، تازه شروع باخت هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس