کد خبر 1576730
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
نامه فوری AFC به فدراسیون فوتبال: مالک پرسپولیس و استقلال کیست؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات باشگاه های پرسپولیس و استقلال درباره مالکان قانونی آنها شده است.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران خواستار پاسخ این مجموعه در خصوص مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران شده است.

AFC که قوانین سختگیرانه خود را برای صدور مجوز حرفه ای جهت حضور تیم‌ها در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته است خواهان توضیح شفاف درباره تعیین تکلیف سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و معضلات مالی این باشگاه‌ها شده است.

AFC که تمام مکاتبات بین المللی با باشگاه‌ها را از طریق فدراسیون‌های تحت عضو انجام می‌دهد خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و پاسخ فوری فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۱ فروردین فرصت رسیدگی به کمبودهای باشگاه‌ها در این خصوص شده است و هرگونه تخلف را با جریمه‌های سنگین خود که از یک سال پیش وضع کرده بود روبرو خواهدت کرد.

حال باید دید آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند پاسخ شفاف در خصوص مالکیت خود به فدراسیون فوتبال داده و آنها برای AFC ارسال کنند یا باید بار دیگر منتظر اتفاقات پر حاشیه دیگری در خصوص این دو باشگاه بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    شک نکنید مثل پارسال محروم میشن
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    گند بزنن این فوتبال رو که به هیچ دردی نمیخوره -مردم فکر معاش روزانه شون هستن اینا فکر قر و فرشون
  • IL ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    شما فساد در فوتبال ما رو ببینید - مشت نمونه خرواره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس