تظاهرات معترضان علیه نتانیاهو در تل‌آویو و قدس اشغالی

تنش داخلی میان صهیونیست در رابطه با متهم کردن یک دیگر به عنوان شکست بزرگ رژیم صهیونیستی در هفت اکتبر ادامه دارد.

سرویس جهان مشرق - یانون ماگال، از حامیان شناخته شده نتانیاهو در پاسخ به کسانی که بنیامین نتانیاهو را به عنوان عامل شکست در هفت اکتبر معرفی می‌کنند، توییتی را در صحفه خود منتشر کرد که در آن تظاهرکنندگان معترض کاپلان (مخالفان نتانیاهو) را مسئول شکست 7 اکتبر معرفی کرد. این در این توییت به حوادث مهم در سالهای اخیر در سرزمین های اشغالی اشاره و به صورت ضمنی مخالفان نتانیاهو (جریان چپ) را عامل شکست ها و حوادث ذکر شده دانست.

او در صفحه خود نوشت: «ترور گلدا مئیر، حمام خون اسحاق رابین، انتفاضه شارون، نبرد ایهود اولمرت، شکست کاپلان»

حمله کارشناس صهیونیست به مخالفان نتانیاهو

در هفته های گذشته، حملات مخالفان نتانیاهو به وی به شکل گسترده ای افزایش پیدا کرده است. مخالفان و معترضان نتانیاهو به صورت مستمر اقدام به برگزاری تظاهرات در سرزمین های اشغالی کرده و خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو هستند.

همچنین منابع عبری گزارش داده اند که اختلافات در نشست اخیر شورای جنگ شدت گرفته است، بطوری که «یوآو گالانت» وزیر جنگ کنونی اسرائیل، نتانیاهو را مورد حمله قرار داد. گالانت گفت: نخست وزیر سیستم امنیتی را زیر پا گذاشته و نتیجه این مسأله بروز اشتباهات است. نتانیاهو بدون اشاره به شکاف گسترده در کابینه و شورای جنگ این رژیم و اختلاف میان اعضای آن، مدعی شد: اسرائیل برای دستیابی به یک پیروزی گسترده متحد شده است، مسأله‌ای که در گذشته وجود نداشته است. رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کردند که گانتس و گادی آیزنکوت نتانیاهو را تهدید کردند که شورای جنگ را منحل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس