کد خبر 1576107
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار استراتژیک ویدئویی از تجلیل از ۴٠ کودک حافظ قرآن در رفح در سایه ادامه جنگ منتشر و در توضیحات آن نوشت:

با وجود اینکه جنگ و حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه به ویژه مناطقی جنوبی این باریکه همچنان ادامه دارد، کلاس‌های حفظ قرآن در این منطقه همچنان برقرار است و در مرکز اسکان آوارگان در مدرسه شفا عمرو در شهر رفح، از ۴٠ نفر از کودکانی که در این مدت موفق به حفظ چند جزء از قرآن شده بودند، تجلیل شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 0
    مرحبا
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 0
    نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل متحد ومتراکم و متفق شوند، مقطع زمانی حیاتی کنونی بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل است. پرونده جنایت بی سابقه یهود غاصب در غزه با کشتن چهل هزار کودک و زن مسلمان بی گناه وبی تقصیر در صد روز دلیلی منطقی وقانونی برای نابودی اسرائیل است ، این فرصت و بهانه نابود کردن اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید و اکنون پیش آمده. یک کشور باید لیدر وجهت دهند اتحاد نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل شود و از نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل بیعت بگیرد.ایران می تواند لیدر این اتحاد وبیعت مقدس شود. موضع گیری محکم اخیر کشور مصر در مقابل اسرائیل و تهدید نظامی اسرائیل توسط مصر نشان می دهد که دول اسلامی انگیزه قوی برای جهاد با اسرائیل دارند . ایران نباید به تنهایی به نبرد مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیل رود که اگر چنین کند قطعا خوار و ذلیل خواهد شد وشکست خواهد خورد ، خداوند با جماعت است و خداوند از مسلمانان امت واحد ومتفق و متحد را می خواهد نه امت متفرق و پراکنده.راه آزادی قدس از مسیر اتحاد دول اسلام می گذرد ولاغیر وتا زمانی که دول اسلامی پشتشان به همدیگر باشد و متحد نباشند وهمدیگر را به خیانت متهم کنند و برشکافها و اختلافهای طبیعی دامن بزنند یهود غاصب برهمه دول اسلامی سوار خواهد بود و برآنها مسلط خواهد بود و دول و ملت‌های اسلامی برای همیشه با یک کابوس و وحشت و ترس همیشگی دست به گریبان خواهند بود. حضرت علی ع می فرمایند از هرچیزی که می ترسید خود را در آن اندازید و با آن عامل ترس در گیر شوید آنگاه ترستان زایل خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس