کد خبر 1575771
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
ادعای جدید صهیونیست‌ها درباره آتش‌بس در غزه

یک مقام صهیونیستی در آخرین ادعاهای خود گفته که کشورهای جهان خواهان آتش‌بس با غزه نیستند.

به گزارش مشرق، «یسرائیل کاتس»، وزیر امور خارجه اسرائیل اعلام کرد: «اغلب کشورهای جهان خواهان آتش‌بس در نوار غزه نیستند.»

به گزارش راشاتودی، کاتس با بیان اینکه «یحیی السنوار» و رهبران حماس پناهگاهی در رفح نخواهند یافت، گفت: «ممکن است برخی از اهالی خان‌یونس و دیگر مناطق پیش از آغاز عملیات ارتش اسرائیل در رفح به مناطق بازگردانده شوند.»

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم حمایت از اسرائیل در دفاع از خویشتن، مدعی شد: «ارتش اسرائیل اخلاقی‌ترین ارتش در جهان است.»

کاتش پیش از این در نشست امنیتی مونیخ با بیان اینکه به دنبال کوچاندن فلسطینی‌ها از غزه نیستیم، تاکید کرد: «اسرائیل پس از پایان جنگ علیه حماس درصدد به دست گرفتن حکومت در غزه نیست.»

وی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل باید وارد رفح شود، زیرا ما نمی‌توانیم حماس را در آنجا به حال خود رها کنیم.»

اسرائیل با اعلام رسمی جنگ به نوار غزه که با بمباران ویرانگر و سپس عملیات نظامی زمینی در داخل باریکه آغاز شد، منجر به شهادت بیش از ۲۸.۵ هزار فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۶۸ هزار نفر از ساکنان این منطقه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Gghhh IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    4 5
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!!
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    10 0
    منظورش از کشورهای جهان سران و نمایندگان و دولت های غربی است نه ملت های دنیا
  • رضایی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 4
    واقعا هیچ کشوری ازترس امریکا وصهیونیست ها خواهان اتش بس نیستند.به غیر از ایران وچند کشور بی خاصیت مثل ما ... عربها که واقعا خواهان نابودی فلسطین با حماسش هستند.
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      7 0
      تو اگر بی ارزش و بی خواصیتی، چرا تعمیم به عموم میدی؟!
  • احمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    4 1
    همش دروغ و فریب. لعنت بر اسرائیل، آخه چقدر چاخان
  • مهر آب *. IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    7 2
    اسرائیل وطرفدارانش میدانند.که کارش تمومه....این واقعیت است...اما شرمنده دنیا و اخرت...اعراب جاهل خلیج فارس هست،...نوید پیروزی ۳۰هزار شهید غزه وحماس نزدیک است به لطف خداوند
  • علی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 1
    نابودی حماس مگر به خواب شب
  • محسن طاهری IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    4 1
    تلخترین طنز این زمانه ..ارتش کودک کش ..ارتش فتل عام کننده مردمی که صاحب اصلی اون سرزمین هستند .ارتشی که به هیچ چیز رحم نمی کند .بیمارستان ..کودکستان ..مسجد .کلیسا .ووورا ارتشی اخلاق مدار نامید ..لعنت بر یهود ..لعنت بر آمریکا..لعنت بر آل سعود ....9
  • سج IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 1
    لعنت بر صهیونیست
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    2 1
    این حرامزاده های نجس یهود چقدر وقیح و دروغگو هستند . اصلا یهود از کثافت و نجاست تزویر و فتنه و قتل و غارت و دروغ و عفونت پدید آمده
  • ناشناس IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 0
    عجب لفاظی کرده ! اخلاقی ترین ارتش دنیا هستن این وحشیا !! بیش از ۷۰ سال که خانه و زمین این مردم مظلوم رو تصاحب کردید و زدید و کشتید و آوره شون کردید و الانم که نزدیک به ۳۰ هزار انسان بیگناه رو قتل عام کردید و باقی هم مجروح و آواره و خودتونم حتی تو رسانه ها اعتراف کردید شبیه بمب اتم هنر نمایی کردید ! و اسم کشتن مردم بیگناه رو قدرت ! گذاشتید . تازه مدعی میشید اخلاقی ترین ارتش دنیا رو دارید ؟؟ فکر کنم غیر نتانیابو بقیه بی مقامات این رژیم هم جنون گرفتن و نمیدونن چی دارن نشخوار میکنن ضمنا اون‌کشورهایی که که آتش بس نمی‌خوان جز آمریکا و دو سه تا از رفقای آمریکا هیچ کشوری نیست که از شما تنفر نداشته باشه این رفقاشم از ترس آمریکا سکوت کردن ..
  • امیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    لعنت بر خاعن اگر خاعن نبود فلسطین ابن حال و روزش نبود،کشور ما هم خاعن داره،اگه نبود خیلی جلوتر ازینا بود
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل متحد ومتراکم و متفق شوند، مقطع زمانی حیاتی کنونی بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل است. پرونده جنایت بی سابقه یهود غاصب در غزه با کشتن چهل هزار کودک و زن مسلمان بی گناه وبی تقصیر در صد روز دلیلی منطقی وقانونی و مشروع برای نابودی اسرائیل است ، این فرصت و بهانه نابود کردن اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید و اکنون پیش آمده. یک کشور باید لیدر وجهت دهند اتحاد نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل شود و از نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل بیعت بگیرد.ایران می تواند لیدر این اتحاد وبیعت مقدس شود. موضع گیری محکم اخیر کشور مصر در مقابل اسرائیل و تهدید نظامی اسرائیل توسط مصر نشان می دهد که دول اسلامی انگیزه قوی برای جهاد با اسرائیل دارند . ایران نباید به تنهایی به نبرد مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیل رود که اگر چنین کند قطعا خوار و ذلیل خواهد شد وشکست خواهد خورد ، خداوند با جماعت است و خداوند از مسلمانان امت واحد ومتفق و متحد را می خواهد نه امت متفرق و پراکنده.راه آزادی قدس از مسیر اتحاد دول اسلام می گذرد ولاغیر وتا زمانی که دول اسلامی پشتشان به همدیگر باشد و متحد نباشند وهمدیگر را به خیانت متهم کنند و برشکافها و اختلافهای طبیعی دامن بزنند یهود غاصب برهمه دول اسلامی سوار خواهد بود و برآنها مسلط خواهد بود و دول و ملت‌های اسلامی برای همیشه با یک کابوس و وحشت و ترس همیشگی دست به گریبان خواهند بود. حضرت علی ع می فرمایند از هرچیزی که می ترسید خود را در آن اندازید و با آن عامل ترس در گیر شوید آنگاه ترستان زایل خواهد شد.
  • نصر IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    تا زمانیکه تفکر صهیونیستی در جهان باشد مردم جهان روی ارامش را نخواهند دید .سران صهیونیست و خانواده هایشان با جمعیت کمتر از بیست میلیون تمام فتنه های جهان را برنامه ریزی میکنند.انها با چپاول منابع و ثروت کشور های جهان و با چاپ دلار های تقلبی 70 در صد اقتصاد جهان را در دست داشته و با انتخاب دولت های دست نشانده در کشور ها ارتش انها را هم بکار میگیرند.روسای جمهور و دولت های دست نشانده خود در آمریکا،انگلیس،فرانسه،المان ،ودیگر کشور های اروپایی وکشور های تحت سلطه انها مثل کانادا،کره جنوبی،استرالیا و....بر سر کار اورده و سپس با دادن دستورات به انها جهان را به نا امنی میکشانند.بعضی کشور های ضعیف هم تحت سلطه انها قرار گرفته و در جهت منافع انها ،کشور خود را به سمت نابودی میبرند.و الاچه کسی است که نداند اسرائیل یک دفتر کار و پایگاه نظامی صهیونیست ها برای تسلط برای منطقه است؟و اینکه امریکا و کشور های اروپایی همه از ان حمایت میکنند دلیل همین مطلب است . دولت ها تحت سلطه این کشور ها بر خلاف میل مردم خود،از سیاست های صهیونیستی و جناتکارانه اسرائیل در منطقه حماییت میکنند.و گرنه سران صهیونیست همانگونه که برای مردم جهان هیچ ارزشی قائل نیستد برای مردم فلسطین و حتی ساکنان اسرائیل هم هیچ ارزشی قائل نیستند و انها را شهروندان درجه 3خود میدانند که سپربلای سیاست های توسعه طلبانه خود کرده اند.و خودشان در بهترین و امن ترین نقاط جهان به چپاول مردم جهان مشغولند.اگر مردم دنیا سیاست های صهیونیستی را بشناسند و با انها مقابله کنند بیشک جمعیت کل صهیونست ها حتی کمتر از ان است که بتواند یک ارتش کوچک تشکیل و یا از اسرائیل حمایت کنند.انها هرچند بدرون ادیان یهودیت و مسیحیت رخنه کرده و کنترل ان را بدست گرفته اند ولی خودشان هیچ اعتقادی به خداوتورات و انجیل و انبیاء الهی ندارند. مردم خدا پرست ازمسلمان ومسیحی و یهودی و همه ازادیخواه جهان باید علیه سیاست های صهیونیستی قیام کرده و هرکجا میتوانند منافع و ثروت های انها را مصادره و بین مردم مستضعف جهان توزیع نمایند.و با تعطیلی سفارت خانه کشور های طرفدار صهیونیست ها در کشور خود با انها قطع رابطه نمایند.تا این تفکر شیطانی از جهان رخت بربندد. .انشاءالله
  • حسن بابایی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام ، کدام کشور ها را میگه ، عربستان ، آمریکا ، بحرین ، اکراین ، انگلیس ، آمریکا ، دو تا ستا کشورهای درپیتی ، که جیره خوار آمریکا هستند ، را میگه ؟
  • قاسم IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    این همه دنیا تاریخ میداند .هر کجا قوم یهود .به حکومت رسید قدرت دار شده .برای هیچ قومی از کشتار کم نداشته .از مسیحی .سنی مسلمان زرتشت .تمام کشته از کشته پشته ساخته .همین هسته که هیچ تاریخ نداریم که بیشتر از صد سال دامه حکومت نداشته .این حکومت باز تمام میشه چون این قوم نفرین شده خود حضرت موسی هستن.
  • قاسم IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    بیشرف ها.ی تعداد زن بچه بدون نان آب ی کناری گیر آوردین .منم منم میکنید .ولی خون این کودکان .بی پاسخ از طرف همان خدا یا کانات.بی جواب نیست .بله حماس حمله به تو کرد.ولی این کودک چه کرد.حکومت قوم یهود هیچ وقت به ۱۰۰سال نرسیده.چون اینها از طرف خود حضرت موسی.نفرین شدن ..عربها از خواب بیدار بشین بسه .سیب زمینی ها بیدار بشین.بیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس