لفاظی‌های تکراری وزرای صهیونیست: زیربار تشکیل دولت فلسطین نخواهیم رفت

وزیران تندروی کابینه رژیم صهیونیستی با تکرار لفاظی های خود درباره تشکیل دولت فلسطین بار دیگر اعلام کردند که زیر بار آن نخواهند رفت.

به گزارش مشرق، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به فلسطینیان با تشکیل دولتی فلسطینی به پایتختی قدس، پاداش نخواهیم داد. دولت فلسطین تهدید موجودیتی برای اسرائیل است.

وی افزود: از شورای وزیران می‌خواهم که در جلسه امروز خود تصمیم روشنی در مخالفت با برپایی دولت فلسطین اتخاذ کند.

«عمیحای شیکلی» وزیر دیگر رژیم صهیونیستی از حزب لیکود هم گفت: اگر آمریکا به دنبال برپایی دولت فلسطین است، پس باید آن را با اقدامات یکجانبه مانند لغو توافق اسلو تهدید کرد.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: دنیا می‌خواهد برای فلسطینی ها دولت تشکیل دهد و این هرگز رخ نخواهد داد.

از سوی دیگر واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی و عربی از طرح صلحی خبر داد که شامل جدول زمانی برای تشکیل دولت فلسطین است و طی روزهای آینده از آن رونمایی خواهد شد.

این در حالی است که دوشنبه شب، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس تأکید کرده بود که منطقه زمانی شاهد ثبات خواهد بود که حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوقف و کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی تشکیل شود.

این لفاظی ها در حالی ادامه دارد که روزنامه صهیونیستی «معاریو» بتازگی از طرح شورای جنگ رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنگ علیه غزه و تحقق اهداف مورد نظر این رژیم تا بهار ۲۰۲۴ خبر داد و نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «رون درمر» وزیر امور راهبردی وی در حال رایزنی های مخفی با آمریکایی ها برای پایان دادن به جنگ علیه غزه تا بهار پیش رو هستند، اما از ترس تندروهای کابینه از جمله «ایتامار بن گویر» و «بزالل اسموتریچ»، وزرای امنیت داخلی و دارایی می خواهند آن را در دقیقه ۹۰ اعلام کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 1
    هم دولت هم کشور فلسطینی تشکیل خواهد شد تا شما صهیونیست ها نتونید اینقدر قاطربازی چموش بازی در بیارید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس