لیست جامعه روحانیت مبارز برای خبرگان تهران مشخص شد

سخنگوی جامعه روحانیت لیست این تشکل برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا مصباحی مقدم» سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور روز چهارشنبه درباره نحوه ارائه لیست مشترک با جامعه مدرسین برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نشست هماهنگی که با هم داشتند پیشنهادات خود را برای ترکیب لیست خبرگان دوره ششم با هم مبادله کردند. در اکثر موارد ما با هم اشتراک نظر داشتیم البته پیشنهاداتی که ما به عنوان جامعه روحانیت مبارز مطرح کردیم بر اساس شاخص‌هایی بود که آن‌ها را لحاظ کردیم. ما تمام همت مان این بوده که به لیست واحد برسیم.

وی همچنین افزود: در شاخص‌هایی، چون داشتن شم سیاسی، فقیه بودن، برخورداری از عدالت، مدیر و مدبر بودن و ترجیحات دیگری که مورد نظر ما بود مثلا مردمی بودن و سایر امتیازات دیگر که با جامعه مدرسین آن‌ها را بررسی کردیم توانستیم در استان‌ها در اکثر مواردنامزدهای مشترک ارایه دهیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور تصریح کرد: درباره تهران نیز گفت‌گوهای ما با هیات رییسه جامعه مدرسین انجام شد و در اکثر موارد اشتراک داشتیم، اما در مواردی جامعه روحانیت با آشنایی نسبت به فضای سیاسی و اجتماعی تهران و با لحاظ سوابق نامزدها، افرادی را به صورت اختصاصی معرفی کرد.

بر این اساس شخصیت‌های ذیل جهت خبرگان تهران از سوی جامعه روحانیت مبارز معرفی شد:

حضرات آیات و حجج اسلام

۱_محمد علی موحدی کرمانی

۲_ علیرضا اعرافی

۳_محسن اسماعیلی

۴_مصطفی پورمحمدی

۵_سید محمد علی موسوی جزائری

۶_حمید حوالی شهریاری

۷_قربانعلی دری نجف آبادی

۸_علی رازینی

۹_حسینعلی سعدی

۱۰_هادی صادقی

۱۱_ غلامعلی صفایی

۱۲_محسن قمی

۱۳_محمود محمدی عراقی

۱۴_ غلامرضا مصباحی مقدم

۱۵_علی مومن پور

۱۶_غلامعلی نعیم آبادی

ان شاء الله به زودی لیست جامعه روحانیت مبارز در کشور نیز اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 4
    هر شهر یک یا دونفر خودی تائید شدند رقابت میخواهین چکار؟
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بیش از 130،000 هموطنمان را بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا از دست دادیم. عباس عبدی فروردین 1399 گفته بود که روحانی برای زنده کردن برجام با کرونا مقابله نمی کند. وارد نکردن واکسن کرونا هم برای زنده کردن برجام خسارت محض بوده. اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ تلفاتی که اصلاح طلبان با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا ایجاد کردند چند برابر کشتار اسرائیل در غزه است. با این حساب، اصلاح طلبهای عامل وارد نکردن واکسن کرونا و ایجاد تلفات در هموطنان بیگناهمان در حقیقت استاد اسرائیل در از بین بردن مردم بیگناه هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس