کد خبر 1574984
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
اعلام آخرین شرایط استفاده از VAR در لیگ برتر

در دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان از سیستم کمک‌داور ویدئویی استفاده خواهد شد.

به گزارش مشرق، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد در دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان از سیستم کمک‌داور ویدیویی استفاده خواهد شد.

خداداد افشاریان در این باره اظهار کرد: فعلا در ورزشگاه نقش جهان از این سیستم استفاده خواهد شد و در تلاشیم برای سایر ورزشگاه‌هایی که بازی‌های لیگ برتر در آنها برگزار می‌شود هم این سیستم را استفاده کنیم.

رئیس کمیته داوران ادامه داد: در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در دور برگشت فعلا امکان استفاده از VAR را نداریم اما در تلاشیم در بازی‌های مهم از این سیستم بهره ببریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داود خلیلی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    مگر دردربی وی ای ارنبودوقتی نه کسی است که مهارت کار با ان راد اشته باشد اگر باشد هم مگر نمی شه داوران انراخرید نمونه بارز ونزدیک قطر باکمال وقاحت انها راهم خرید وسرچند تیم رانابود کرد وقتی تیم عراق دربازی های قبلی خیلی خوب بازی کرد بااشتباه فغانی بهترین بازیکنش رااخراج کرد فقط همین نبود بااخراج بهترین بازیکن تیم انهم به ناحق شیرازه تیم به هم میریزد وعراق بازی برده راباخت وگرنه اردن تیمی بود که سه گل به عراق بزند اگرعدالت بود فینال بین ایران وعراق برگذار میشد چرابرای تصمیم اشتباه فغانی وی ای ار ورود نکرد درچند بازی کارت عوض شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس