واکنش رئیس کمیته داوران به قضاوت فغانی در جام ملت‌ها

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در دیدار تیم‌های اردن و عراق واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی در بازی شب گذشته تیم‌های اردن و عراق، ایمن حسین را بعد از گلزنی و بخاطر شادی گلش که به نوعی ادای اردنی‌ها را درآورد و مدت زیادی از زمان بازی را گرفت با کارت زرد دوم جریمه کرد تا این بازیکن کلیدی اخراج شود. این موضوع واکنش فدراسیون عراق را هم به همراه داشت و عراقی‌ها از این داور شکایت کردند.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم در پاسخ به پرسشی درباره حواشی رخ داده در قضاوت علیرضا فغانی در دیدار عراق و اردن اظهار داشت: فغانی در این مسابقات در کادر داوری کشور استرالیا سوت زد. مباحث مرتبط با این مسابقه هم مانند دیگر رقابت‌ها قطعاً از سوی کمیته داوران کنفدراسیون بررسی خواهد شد. موعود بنیادی‌فر و تیم داوری او، نمایندگان داوری ایران در جام ملت‌های آسیا بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 4
    فغانی رسما خائن به نقش داوری است ، همان طوری که با داوری های کاملا جانبدارانه ، مسیر قهرمانی سپاهان یا... رو خاک برداری میکرد ، الان هم دانسته به سبب نفرت از عراق و احتمالا تحریک اجتماعی عراقی ها اینچنین سوت زده است ، به نظر چقدر این شخص در دنیای فوتبال اسنرالیا تونسته رشد پیدا کنه که بعنوان نماینده داوری استرالیا بفرستندش ایران .. این اشخاص بعنوان ابزار بازی بومی و شناخته شده برای برخی سیاستها و در بزنگاه های تاریخی ارزش دارند که انتخاب میشوند .. شاپور ریپورتر ایران شهروند انگلیس ... زلمای خلیزاد افغانی شهروند آمریکا ...‌ ریشی سوناک هندی شهروند انگلیس ... مهاجر ستیز .. .. همه افراد فوق پست ترین کار های ممکن رو بر علیه جوامع بومی خودشون در منطقه یا در کشور متبوع جدید انجام میدهند بدون تولید نگرانی بر صاحب اصلی تصمیم ....
    • فرزاد IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 4
      آخه مسئله داوری کردن را چرا با مسائل دیگر قاطی پاتی میکنی. بازیکن عراقی نباید حرکت غذا خوردن یا چیز دیگر یک جامعه مدنی را به سخره بگیرد‌.اتفاقا این کار فغانی درست بود و باید عبرت برخی بازیکنان از خود راضی یا حاشیه درست کن باشد. جواب فوتبال و عاشقان فوتبال عراق را همین بازیکن بی ادب باید بدهد نه فغانی .
  • Omid IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 4
    فغانی ملت عراق عرب را نابود کرد. لعنت بر افشاریان استقلالی لعنت بر فغانی ایرانی استقلالی.
    • CA ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 2
      فغانی خر کی باشه ملت بزرگ عراق رو نابود کنه. او فقط مثل عقده‌ایها رفتار کرد و خودش رو نابود کرد و مطمئنا برای داوری در مسابقات مهم فوتبال ازش دعوت نخواهد شد. فغانی بدرد داوری در لیگ دسته چندم استرالیا میخوره.
    • احمد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      1 0
      لطفا موقع کارشناسی و نظر دادن شخصیت پست خودتون رو با توهین به رنگها نشان ندهید
  • محمد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 4
    لعنت بر همه لنگی های کثیف و فاسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس