هدف قرار گرفتن یک خودرو در جنوب لبنان

پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک خودرو را در شهر نبطیه در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه لبنانی النشره، پهپادهای رژیم صهیونیستی پیش از انجام این حمله در ارتفاع پایین و به طور گسترده بر روی روستاهای صریفا، بافلیه، دبعال، ارزون و الجوار به پرواز درآمده بودند.

شبکه المنار لبنان نیز در این باره اعلام کرد: پهپادهای هیرمز ۴۵۰ و ۹۰۰ رژیم صهیونیستی به طور گسترده ای در آسمان مناطق نبطیه و الزهرانی به پرواز درآمدند.

این در حالی است که ساعاتی پیش منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ لشکر ۹۱ الجلیل در کریات شمونه و زخمی شدن یک افسر و ۲ نظامی دیگر این رژیم خبر دادند.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ لشکر ۹۱ الجلیل را در پادگان کریات شمونه با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله به پایگاه نظامی این رژیم در کریات شمونه یک افسر و دو نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

حزب الله لبنان پیشتر اعلام کرده بود پایگاه نظامی «برانیت» در شمال فلسطین اشغالی را بار دیگر هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران صهیونیست وارد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین دو موشک به سمت شهرک «المطله» در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد و

مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در مزارع اشغالی «شبعا» هدف قرار داد.

همزمان رژیم صهیونیستی به شهر «الخیام» در جنوب لبنان حمله کرد.

رزمندگان مقاومت لبنان (حزب الله) از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه، وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش «اسرائیل» در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    نزنید می خورید بفهمید!
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    خوشبختانه موفقیت امیزبوده
  • حاجی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    یکی اون یکیو بزنه تموم بشه بره دیگه. یکی میگه اسرائیل ترکید اون یکی مگه غزه ترکید. شعارهای الکی هم دوطرف ندن. هیچکدوم مرد میدون نیستید. لات کوچه خلوتید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس