تداوم درگیری‌های شدید در «طولکرم»/ زخمی‌شدن یک فلسطینی

گردان طولکرم وابسته به گردان‌های قدس و گردان طولکرمِ گردان‌های شهدا الاقصی از تداوم درگیری شدید با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «نورشمس» واقع در شهر «طولکرم» خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، درگیری میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «نورشمس» در شهر «طولکرم» واقع در کرانه باختری همچنان ادامه دارد.

گردان‌های شهدا الاقصی در طولکرم اعلام کرد: مبارزان ما با استفاده از سلاح تیربار و بسته‌های انفجاری همچنان در درگیری شدید با نظامیان اشغالگرِ یورش‌برده به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم به سر می‌برند.

گردان طولکرم وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز بیان کرد: مبارزان ما به مقابله با نظامیان اشغالگر و هدف قراردادن آنان از طریق تیراندازی و استفاده از بسته‌های انفجاری ادامه می‌دهند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که یک فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر به سوی فلسطینیان در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری زخمی شده است.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همراه با شهرک‌نشینان صهیونیست به منطقه «الفرا» واقع در «مسافر یطا» در جنوب الخلیل یورش برده‌اند و به شهروندان فلسطینی تعرض کرده‌اند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از سه‌شنبه شب تا بامداد امروز چهارشنبه دست‌کم ۳۵ فلسطینی را در منطقه‌های مختلف کرانه باختری بازداشت کردند. این نهاد فلسطینی افزود که شماری از بازداشت‌شدگان از اسیرانی هستند که تازه آزاد شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    به امید نابودی کامل اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس