مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی: به رسیدگی عادلانه AFC امیدواریم

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران گفت: دعای خیر ٩٠ میلیون ایرانی کلید موفقیت تیم ملی خواهد بود.

به گزارش مشرق، محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: آنچه در قطر اتفاق می‌افتد، برای فوتبال ایران عجیب نیست. نگاهی به تاریخ فوتبال آسیا و موقعیت‌های این‌چنینی و رویارویی‌های ایران مقابل رقبا به خوبی نشان می‌دهد، همه چیز مطابق انتظار بوده و اتفاقات اینجا، ما را شگفت‌زده نکرده است.

او با قدردانی از هواداران ایرانی و ایرانیان مقیم قطر گفت: هر چند بر خلاف مقررات مسابقات تا این لحظه تنها چهار درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران ایرانی اختصاص پیدا کرده اما به رسیدگی عادلانه AFC امیدواریم. اگر هم بر خلاف آنچه مدنظر ماست رقم خورد، مطمئنیم دعای ٩٠ میلیون نفر ایرانی کلید موفقیت تیم ملی است و با تلاش ملی‌پوشان، کادر و اعضای تیم ملی نتیجه نهایی به دست می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 2
    مدیر رسانه ای تیم ملی که چه- سر مربی و مقامات فدراسیون بیخیال و بی کفایت ایران امیدوارند یا بزبان دیگر التماس میکننید ا اف سی سازمانی که تمامی این بیعدالتیهای ورزشی را برای شکست تیم ملی ایران نوشته عادلانه عمل کرده و مثلا چی؟ 2000 بلیط دیگر به ایرانیان بدهد. شما با بیکفایتی حرمت جمهوری اسلامی و ملت ایران را دارید به قطر میفروشید. جنابان حقوق بگیر این مملکت در کدام کشور دنیا میزبان هزار بلیط از چهل هزار را در اختیار حریف قرار میدهد؟ حالا از داور عرب هم بگذریم. ایا اینقدر بی اطلاع هستید. بازی ایران با قطردر موقعیت کنونی و با تبصره هایی که ا ف سی متقلب علیه ایران گنجانده قبول حقارت و فروختن منافع این مملکت بدست مقامات فدراسیون چه دانسته و یا ندانسته است. ایران با ترک زمین بازی نه تنها مشت محکمی بدهان کشورهای عرب منطقه که علیه ایران فعالیت میکنند میزند بلکه با جهانی کردن ان در زمین بازی تقلب ،دودوزی و انحراف مقامات ا اف سی را از ارمانهای ورزشی و فعالیتهای مشکوک ان بدنیا عرضه میکند.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    2 0
    با توجه به شرایط میزبانی قطر و داور گزینش شده و نفوذ احتمالی با درصد بالا در اتاق (VAR) بازی با قطر میتونه خطرناکتر از بازی با ژاپن باشه. تدبیر امیر و شجاعت بازیکنان باید نتیجه را در نود دقیقه تمام کنه وگرنه محروم و مصدوم برای بازی احتمالی فینال رو دستمون خواهد گذاشت
  • DE ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    نه تنها داور را خریده اند بلکه فشل بودن مهدی تاج هم در این شرایط که ایران احتیاج به حمایت از رئیس فدراسیون فوتبال خود را دارد نیز قابل تأمل میباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس