عزت‌اللهی: با همه وجود برای مردم ایران می‌جنگیم/ چرا داور بازی با قطر باید عرب‌زبان باشد؟

هافبک تیم ملی ایران گفت:‌ برای ما علامت سوال است که چرا باید داور بازی عرب زبان باشد آنهم در شرایطی که در این مرحله باید با قطری بازی کنیم که عرب زبان است.

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر قطر اظهار داشت: اول باید از کشور قطر برای برگزاری این رقابت‌ها تشکر کنم. بعد از جام‌جهانی به خوبی این مسابقات را برگزار کردند. بعد از آن باید به تیم ملی این کشور بابت حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم.

وی افزود: قطر با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی‌ست و از امتیاز میزبانی برخوردار است از انگیزه‌های متفاوتی برای قهرمانی برخوردار است. میدانیم بازی سختی را در پیش داریم. با توجه به اینکه در دوره قبل نیز در این مرحله حضور داشتیم به خوبی می‌دانیم در چه جای حساس و سرنوشت سازی قرار داریم. با همه خوبی‌ها و شیرینی‌های که بازی ژاپن داشت ما باید این بازی را فراموش کنیم و صد در صد تمرکز خود را روی بازی با قطر گذاشته‌ایم و با همه وجود خود برای مردم می‌جنگیم تا بتوانیم باز هم موجبات شادی آنها را فراهم کنیم.

هافبک تیم ملی اظهار داشت: فکر می‌کنم زمان استراحت برای بازیکنان در این دوره کم است و فشار روی بازیکنان است. همه آنها در کوران مسابقات بودند. این فشردگی کار همه اعضا را سخت کرد و همه با وجود کار کردند تا بازیکنان به بازی‌ها برسند.

عزت‌اللهی خاطرنشان کرد: برای ما علامت سوال است که چرا باید داور بازی عرب زبان باشد آنهم در شرایطی که در این مرحله باید با قطری بازی کنیم که عرب زبان است. انتظارات ما بیشتر بود و امیدواریم در آینده به آن فکر کنند. چیزی که مشخص است ایران یک کادر حرفه‌ای دارد و بازیکنان ما در سطح بالای فوتبال بازیکنان و فردا با همه وجود به مصاف قطر خواهیم رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    5 1
    خدایش تو فکر این بودم چرا!!!!!!!!!؟
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    9 1
    از الان تمرگکز خودتون رو برای این چیز ها به هم نزنید. فقط به بازی چهارشنبه و برد فکر کنید
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    7 0
    زبان و میزبانی و...را ولش!!! باغیرت ایرانی کلکشو بکنین وبذارینش کنار! ایشالله
  • امید IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    3 1
    بابا چه ربطی داره عرب زبان ما ۱۰۰ تا کشور عرب زبان داریم مگه الان عربستان با یمن خوبه ؟یا امارات با قطر خوبه؟ این مال کشور کویت هست و قطر بازی داره چه ربطی داره کشور قانون خودش رو داره و به هم هیچ ربطی ندارند
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    مگه فوتبال اسیا عرب نیست
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    یه دونه ای
  • ایرانی عصبانی AU ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 1
    درست میگوید. چرا؟ چون تمامی نمایندگان تصمیم گیر و صاحب نفوذ عرب هستند. و همچنین فدراسیون فوتبال در مقابل این کشورها با حقارت عمل کرده-مثلا خوداری تیم عربستانی در بازی با سپاهان. و البته انها از موقعیت استفاده و سر ما سواری میخورند. چرا و چگونه در این دورو زمان کشوری در بازی با رقیبش ایران تنها 1000 بلیط در یک استادیم چهل هزار نفری اختصاص میدهد. ایا این تقلب نیست و فدراسیون خفه شده ای مساله را رادر قطر جهانی نکرده و انرا غیر قانونی نمیخواند و به فیفا شکایت نمیکند.. حتی اگر این قانون غیر ورزشی و علنا در جهت خود منفعتی قطر نوشته شده و مسخره و غیر قابل قبول و باور است . اگر ایران جواب قابل قبولی از فیفا و نه ا اف سی دربافت نکند بنظر من ایران این مسابقات را بهتر است ترک کرده و حقارت انرا نپذیرفته و با تف بزمین کثافتکریهای انانرا در چشم جهانیان اشکار کنند. که البته اتفاق نخواهد افتاد چون فدراسیون و مقامات بیخیال ان تو سری خورده هایی بیش نیستنذ و کشورعرب دوست و برادر قطر!!!!! و عرب دشمن ممکن است بهشان بر بخورد که چرا بازیکن ایرانی خلیج فارس را انچه انها دوست دارند نمیخواند..
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 2
    اگه داور فلسطینی . لبنانی یا سوریه ای بود هم اعتراض میکردین ؟؟؟ متاسفانه ایرانی ها همیشه دنبال حاشیه هستن .. الان با وجود وار این حرفها مسخره ست
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      2 0
      بله داور فلسطینی و سوری و لبنانی هم قطعا طرف قطر را میگرند. چی خیال کردی پس
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    ژاپن به داور چینی بازی با ایران اعتراض کرد ؟؟ چین هم دوست ایران و هم رقیب ژاپن هست . ولی ژاپن هیچی نگفت چون حرفه ای شده فوتبال و این حرفها احمقانه ست
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 0
    برای اینکه قطر پولدارتره
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 1
    فقط خوب بازي كنيد دنبال حاشيه نباشيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس