کد خبر 1572635
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
مطهری: قرارداد دارم و جدا نمی‌شوم

گیتاریست فوتبال ایران پاسخ باشگاه استقلال را داد و اعلام کرد با این تیم قرارداد دارد و حاضر به جدایی نیست.

به گزارش مشرق، جواد نکونام برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ارسلان مطهری مهاجم این تیم را در لیست مازاد قرار داد. قرارگرفتن مهاجم آبی‌پوشان در لیست فروش موجب شد تا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به گیتاریست آبی‌ها، وی را از حضور در تمرینات منع کند. اما این پایان جدال مهاجم سابق ذوب‌آهن و استقلال نیست بلکه مطهری رویه متفاوتی در برابر تصمیمات باشگاه در دستور کار قرار داده است.

پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که مطهری در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرده که با این تیم قرارداد دارد و تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی نیست.

ارسلان چند سال پیش و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در لیست مازاد قرار گرفته بود اما با توجه به قرارداد رسمی با باشگاه استقلال عملا خواسته‌های خود را به آبی‌پوشان تحمیل کرد.

باشگاه استقلال تهران در صورت فسخ یکطرفه قرارداد مطهری ممکن است با جرایمی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود.

پافشاری مطهری برای حضور در استقلال موجب شده تا نکونام به دنبال قراردادن نام بازیکن دیگر در لیست مازاد باشد. استقلال برای جذب بازیکن در نیم فصل نیاز به فروش چند بازیکن دارد.

مدیران باشگاه استقلال برای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم لیگ برتر روز گذشته (یکشنبه) با جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی قرارداد امضا کردند.

مطهری از زمستان سال ۱۳۹۹ در جمع آبی‌پوشان حضور دارد و بیشتر به خاطر گلزنی‌های متوالی در شهرآورد بزرگ تهران و شادی منحصر به فردش بعد از گل معروف شده است. مطهری چهار گل در شهرآورد بزرگ تهران برای استقلال به ثمر رسانده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 3
    حیف است که قدر بازیکن با تعصبی مثل ارسلان را ندانیم...!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 1
    بیا برو تا پرت نکردیم بیرون
  • امیر طاها IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 1
    بیا پرسپولیس ،و‌بدرخش ،وقتی نمیخوانت جایی نمون که بهت بی احترامی بشه ،خودت برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس