گزارش ابوعبیده از دستاوردهای حماس؛

سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام اعلام کرد در روزهای اخیر ۴۳ دستگاه ماشین آلات جنگی نظامیان اشغالگر را هدف قرار داده است که شماری از آنها به طور کامل منهدم شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، «ابوعبیده» همچنین تاکید کرد در همین مدت، ۱۵ نظامی صهیونیست نیز از فاصله صفر توسط مبارزان القسام به هلاکت رسیده اند.

هفته گذشته و پس از گذشت قریب به چهار ماه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به جنایات اشغالگران صهیونیست، شهر تل آویو را مورد حمله موشکی قرار دادند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ۱۴ موشک از غزه به تل آویو شلیک شده است.

به دنبال حمله موشکی القسام به تل آویو، صدای انفجارهای مهیبی از داخل این شهر به گوش رسیده است.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند: در پی این حمله، آژیر خطر در مناطق وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب گرفته تا تل آویو در مرکز به صدا درآمده است.

به گزارش این منابع عبری، آژیر خطر در تل آویو، گوش دان، اللد، رمله و مودیعین در قدس اشغالی به صدا درآمده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 0
    و اما بنعمه ربک فحدث
  • فتح الله IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    1 0
    مهمترین دستاوردهای حماس
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    ای کاش گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه یک مقام عالی رتبه نظامی همچون گالانت یا رئیس ستاد مشترک ارتش یا فرمانده جبهه جنوبی یا یکی از اعضا شورای به اصطلاح جنگ یا حداقل فرمانده لشکر غزه را به اسارت بگیرند. بزرگترین ذلت و حقارت تاریخ بعد از شکست 7 اکتبر سال 2024 را خواهند دید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس