کد خبر 1571873
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
سون کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی جام ملت‌ها دانست؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی به بیان نقطه نظراتش درمورد بازی با استرالیا پرداخت.

به گزارش مشرق، سون هیونگ مین پس از برتری ۲ بر یک کره جنوبی مقابل استرالیا با حضور در نشست خبری، اظهار داشت: بازی سختی بود اما کارمان را عالی انجام دادیم. خوشحالیم که هر دو تیم عالی عمل کردند. تلاش می‌کنیم تا حد ممکن بهتر شویم.

وی درمورد نزدن ضربه پنالتی در دقایق پایانی گفت: پنالتی‌زن اول تیم هستم اما زمان ضربه کمی خسته بودم و به همین دلیل توپ را به چان دادم زیرا ضربه مهمی برای تیم بود. این مهم نیست که چه کسی پنالتی می‌زند، این مهم است که تیم گل بزند.

کاپیتان کره جنوبی در پاسخ به این سوال که بازی کردن در چه پستی برایش راحت‌تر است، عنوان کرد: این به مربی مربوط است‌. تیم ما بازیکنان خوبی دارد که باعث می‌شود عملکردم بهتر شود. هر جا که مربی بخواهد بازی می‌کنم تا به تیم کمک کنم.

سون ادامه داد: مهمترین موضوع این است که نتیجه بگیریم. باید به حد کافی قوی شویم. نشان دادیم که با هم متحد هستیم و می‌خواهیم ببریم.

وی درمورد انتقام شکست از استرالیا در فینال سال ۲۰۱۵ تاکید کرد: آن شکست واقعا دردناک بود اما باید از ان بازی تجربه کسب کنیم. به عنوان تیم در این تورنمنت جلو می‌رویم.

بازیکن کره جنوبی درباره دو بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای تیمش در این تورنمنت گفت: آنقدری که فکر می‌کنید بد نیست بلکه به ذهنیت شما برمی‌گردد. ۴ تیم الان شانس قهرمانی دارند و الان هیچ جای بهانه‌ای نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خان داداش IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    پنالتی که ۵۰ ۵۰ بود و با زرنگی گرفت باعث برد کره شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس