کد خبر 1571019
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کلینزمن: تصور این بازی سخت مقابل عربستان را می‌کردم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: عربستان تیم بسیار قدرتمندی بود و فکر می‌کردم که بازی ما تا این حد سخت باشد.

به گزارش مشرق، یورگن کلینزمن پس از صعود به مرحله یک چهارم جام ملت‌ها با برتری مقابل عربستان در ضربات پنالتی، اظهار داشت: افتخار داشتیم که در ماه سپتامبر مقابل عربستان دیدار دوستانه داشته باشیم و به نظرم در این دو ماه به تیمی فوق‌العاده تبدیل شدند. عربستان تیم بسیار قدرتمندی بود و فکر می‌کردم که بازی ما تا این حد سخت باشد.

وی افزود: در نیمه اول اشتباه کردیم و عربستان تیم برتر این نیمه بود. بین دو نیمه تغییراتی ایجاد کردیم و با بازیکنان صحبت کردیم که باعث شد بتوانیم ضرباهنگ مسابقه را بالا ببریم. خوشحال هستیم و باید یکی دو گل بیشتر می‌زدیم. هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی درمورد برتری تیمش در ضربات پنالتی توضیح داد: پنالتی را تمرین کرده بودیم اما انتظار زدن یک تا دو گل دیگر در ۹۰ را داشتیم زیرا فرصت های بیشتری داشتیم. عربستان هم موقعیت داشت. در نهایت کار به پنالتی رسید و این ضربات را تمرین کرده بودیم. عربستان تیم بسیار خوبی بود و حالا در انتظار مرحله بعدی هستیم.

کلینزمن درمورد حواشی مربوط به ترجیح مصاف با عربستان به جای ژاپن در یک هشتم، توضیح داد: برخی‌ گفتند که دوست داشتم که کره جنوبی صدرنشین نشود تا با ژاپن بازی نکنیم. با این حال می‌خواستیم صدرنشین گروه باشیم تا زمان بیشتری برای ریکاوری داشته باشیم. تاوان این اتفاق (کسب رتبه دوم گروه) را دادیم. از کار کردن با این بازیکنان لذت بردم و دیدید آنها چه عملکردی در وقت اضافه داشتند.

وی عنوان کرد: در پنالتی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و روی آن خیلی حساب نکردیم. جوّ خوبی بر تیم حاکم است و ریکاوری لازم را انجام می‌دهیم.

سرمربی کره جنوبی درمورد دیدار با استرالی در یک چهارم، گفت: استرالیا تیم بسیار باکیفیتی است و به هر تیمی احترام می‌گذاریم. هیچ بازی آسانی وجود ندارد. دیدار با عربستان، خوش‌بینی و خودباوری بسیار بالایی به تیم ما منتقل کرد که به آن نیاز داشتیم.

کلینزمن درمورد شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: قول قهرمانی ندادم. گفتم کره جنوبی تیم بسیار خوبی است و ما به هر تیمی احترام می‌گذاریم، اما تا پایان تلاش می‌کنیم. این تنها قولی است که می‌توانم بدهم. هر مسابقه دشوار است و با نتیجه صفر – صفر آغاز می‌شود. از هر مسابقه یاد می‌گیرم؛ مواردی چون شیوه بازی کشورهای عربی مانند مالزی نیست. مدت زیادی است که کره جنوبی قهرمان آسیا نشده و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم، اما قولی نمی‌دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    8 22
    یعنی از دقیقه 70 تا 100 کره یه فوتبالی فراتر از آسیا بازی کرد. بیست تا موقعیت ساختن. ممنون کلینزمن ... بازم ممنونیم برای همدردی با زلزله رودبار
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      11 1
      و خوشحالی بعد از گلت در بازی با ما و توهینت به ما در جام جهانی اخیر
  • وحید IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    2 6
    از اکنون ایران را قهرمان آسیا بدانید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس