کد خبر 1570900
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
باران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش پراکنده در برخی نقاط استان طی سه‌ روز آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان برای سه روز آینده به تناوب آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره‌ای نواحی به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به پایداری نسبی هوا، در بعضی ساعات امکان انباشت آلاینده‌ها و در صورت عدم مهار منابع تولید آلاینده‌های جوی، کاهش موقتی کیفیت هوا در نواحی شهری و پرتردد مورد انتظار است.

از پنجشنبه بعد از ظهر (۱۲ بهمن‌ماه) آسمان به‌تدریج ابری و از اواخر وقت تا بعد از ظهر جمعه (۱۳ بهمن‌ماه) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات بارش برف و باران و وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و رخداد مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

در بازه بعد از ظهر جمعه تا روز شنبه (۱۳ تا ۱۴ بهمن‌ماه)در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است.

برای روز جمعه کاهش محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ بهمن‌ماه) نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده، در بعد از ظهر غبار رقیق با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی ‌ پنجشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر، در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس