کد خبر 1570784
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
رویه غلط در استقلال مدل نکونام/ درهای تمرین به روی منتقدان بسته است!

مسئولان رسانه‌ای باشگاه استقلال به شکلی عجیب برخی رسانه‌ها را به صورت گزینشی به کمپ حجازی فراخواندند.

به گزارش مشرق، دیروز (دوشنبه) جواد نکونام در کمپ ناصرحجازی پاسخگوی خبرنگاران برخی رسانه‌های گروهی شد آن هم درست در روزی که باشگاه استقلال به خاطر لغو یک اردو از وی گلایه کرده بود.

مشخص نیست چه کسی هماهنگ کننده مصاحبه سرمربی استقلال و دعوت از خبرنگاران به محل تمرین استقلال بوده است. از آنجا که باشگاه استقلال مدیر رسانه‌ای دارد معمولا خبرنگاران برای پوشش تمرین این تیم با دعوت رسمی یا صدور اطلاعیه در رسانه باشگاه فراخوانده می‌شوند اما شب گذشته شاهد بودیم که مسئولان رسانه‌ای باشگاه استقلال به شکلی عجیب برخی رسانه‌ها را به صورت گزینشی به کمپ حجازی فراخواندند!

این اتفاق در حالی رخ داده که تمرینات استقلال بسته است و بدون هماهنگی با سرپرست و مدیران رسانه‌ای، خبرنگاران حق ورود به تمرین را ندارند اما شب گذشته ناگهان تمرین به روی خبرنگاران باز شد ولی نه برای همه بلکه برای رسانه‌هایی که با آنها تماس گرفته شد.

سوال اینجاست که چه کسی مسئولیت امور رسانه‌ای و هماهنگی خبرنگاران را بر عهده دارد که تمرین و مصاحبه سرمربی آبی‌پوشان فقط برای یک عده باز است و رسانه‌های دیگر حق پوشش آن را ندارند؟ شاید قرار نیست سرمربی استقلال به هر سوالی پاسخ بدهد ولی آنطور که مشخص است رویه غلطی در استقلال شکل گرفته که ظاهرا عدم تعامل با رسانه‌هاست و قرار است استقلال تنها با یکسری جریان خاص کار خود را پیش ببرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 0
    چون شما رسانه لنگین
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      چون تو احمقی
  • تاج سرورته IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    مغرب جونم قشنگ معلومه باقصد وغرض میخوای آقاجوتدرا بکوبی! اما زهی خیال باطل که ماهوادارها ازنیت خطیر ووزارت لنگی اش مطلع هستیم
  • تاج سرورته IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    مغرب جونم قشنگ معلومه باقصد وغرض میخوای آقاجوتدرا بکوبی! اما زهی خیال باطل که ماهوادارها ازنیت خطیر ووزارت لنگی اش مطلع هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس