سفیر ایران در سوریه: به مراکز ایرانی در سوریه هیچ حمله‌ای نشده است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه ادعای برخی رسانه‌ها درباره حمله به یک مرکز مستشاری ایران در دمشق را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «حسین اکبری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عصر امروز (دوشنبه)، به ادعای برخی از رسانه‌ها درباره حمله به یک مرکز مستشاری ایران در دمشق واکنش نشان داد.

وزارت دفاع سوریه، بعدازظهر امروز، اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تجاوزی جدید نقطه‌ای را در دمشق هدف حمله قرار داده که در پی آن، تعدادی شهید و مجروح شده‌اند. به دنبال این حمله، برخی منابع مدعی شدند که یک مرکز مستشاری ایران در سوریه مورد حمله قرار گرفته است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این ادعا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «در حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حاشیه جنوبی شهر دمشق هیچ مرکز مستشاری جمهوری اسلامی ایران هدف قرار نگرفته است».

اکبری در ادامه اضافه کرد: «همچنین از میان شهروندان یا مستشاران ایرانی کسی به شهادت نرسیده است ؛ حملات کور صهیونیست‌ها خللی در عزم محور مقاومت ایجاد نمی‌کند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 1
    چه اتفاقی افتاده که اسرائیل راحت تر از قبل داره دمشق رو هدف قرار میده اون هم مواضع ایران رو! به نظرم عده ای تو حاکمیت سوریه مخالف حضور مستشاران ایرانی هستند و دارند گراه محل ایرانی ها رو به اسرائیل میدهند. قبلا پافند هوایی سوریه بهتر عمل میکردَ یه جای کار میلنگه! خیانت بعضی نظامی ها و امنیت های خائن در دولت سوریه با کمک رو وسیه
  • رضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    نیروهای مستشاری سپاه در سوریه چرا به رژیم صهیونیستی حمله نمی کنند و انتقام شهدای مظلوم سپاه را نمی گیرند؟انتقام بگیرید اگر هم کشته شوید رستگار می‌شوید چون در مکتب اسلام شهادت است و بهشت برین با انبیا،اما کشته های دشمن صهیونیستی به هلاکت رسیده و به جهنم می رود.برای همه دلاورمردان سپاه پیروزی بر دشمن و مرگ شهادت گونه آرزومندم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس