محرومیت‌زدایی سیستان‌وبلوچستان به کجا رسید؟

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز توسط مرزبانان سیستان و بلوچستان علیه قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار "رضا شجاعی" در تشریح این خبر بیان داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر به کشور مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران غیور با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات در منطقه موفق شدند، محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف محموله مواد مخدر و دستگیری آنان شدند.

سردار"شجاعی"با اشاره به دستگیری دو نفر و توقیف دو دستگاه وسیله نقلیه در این رابطه، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از وسایل نقلیه مقدار ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: ۵۸ کیلوگرم شیشه و ۴۲ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه کلاش، دو تیغه خشاب مربوط ، ۲۰ قبضه سلاح شکاری تک لول، ۵ عدد گلوله نارنجک انداز، دو تیغه خشاب مربوطه به همراه ۶۰ تیر جنگی کلاش از سوداگران مرگ کشف کنند.

وی در پایان با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز، اظهار کرد: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران درمرزهای شرق کشور تلاش می کنند و با هرگونه اعمال خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    این مواد مخدر و اسلحه خیلی خطرناکه که از افغانستان و پاکستان وارد ایران میشه برای این بازدارندگی چه برنامه هایی هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس