زمان عقد قرارداد طارمی با اینتر مشخص شد/ جزییات مشخص شده است

رسانه ایتالیایی خبر داد مهدی طارمی با عقد قراردادی ۳ ساله و به عنوان بازیکن آزاد در حالی راهی تیم اینتر خواهد شد که تیم میلان هم خواستار جذب این بازیکن ایرانی بود.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در سال‌های اخیر با پیراهن این تیم توانسته خوش بدرخشد و فصل گذشته با ۲۲ گل زده عنوان آقای گلی مسابقات لیگ فوتبال پرتغال را از آن خود کرد.

درخشش طارمی باعث دیده شدن او شد و باشگاه‌های مطرح اروپایی خواستار جذب این بازیکن شدند. در همین خصوص مدیران باشگاه اینتر مذاکرات مثبتی را با طارمی و نماینده او داشته‌اند و با توجه به اتمام قرارداد این بازی با باشگاه پورتو در تابستان سال آینده او می‌تواند به طور رایگان راهی اینتر شود.

رسانه «tag۲۴» ایتالیا در خبری اعلام کرد: نمایندگان باشگاه اینتر با نماینده مهدی طارمی به توافقات نهایی دست یافته‌اند و در خصوص مدت قرارداد و میزان دستمزد هر دو طرف به تفاهم رسیدند. مهدی طارمی اکنون همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد و قرار است پس از پایان مسابقات ایران در این جام قرارداد خود با این باشگاه ایتالیایی را رسماً امضا کند. مدت زمان قرارداد طارمی با اینتر به مدت ۳ سال و به ارزش ۳ میلیون یورو در هر سال خواهد بود که با وجود آپشن این رقم به ۵/‌‬ ۳ میلیون یورو هم افزایش پیدا می‌کند.

پیش از اینتر باشگاه میلان هم خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی بود و می‌توان گفت اینتر دربی نقل و انتقالات را از میلان برد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس