‌

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: هکرها موفق شده اند که به سیستم سینمای شهر «تل آویو» نفوذ کنند و صحنه‌هایی از عملیات هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) را به نمایش بگذارند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در گزارش خود آورده است که پیام های تهدیدآمیزی به زبان عبری روی نمایشگرهای یکی از شعبه های سینمای زنجیره ای شرکت «لیو» ظاهر شد که به نظر می رسد توسط هکرهای ترکیه ای نوشته شده است.

در پیام این هکرها خطاب به صهیونیست ها آمده است: شما احمق و همه شما قاتلان تروریستی هستید، شما ترسو هستید. شما مسئولیت صدها کودک بی گناهی را که در غزه جان باختند، بر عهده خواهید داشت. ما حتی در سینماهایتان شما را راحت نمی گذاریم تا نسل کشی شما تمام شود. ما همه شما را نابود خواهیم کرد. دسترسی شما را به اینترنت و خدمات بانکی محدود خواهیم کرد.

هکرها طوفان الاقصی را روی پرده سینماهای اسرائیل پخش کردند

در حالی که تصاویر و پیام ها در عرض چند دقیقه از صفحه نمایش حذف شدند. «غی شانی» مدیر عامل شرکت سینمایی «لیو» رژیم صهیونیستی به روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گفت که پلیس این رژیم در حال تحقیقات در این باره است.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بیش از ۲۶ هزار شهید و بیش از ۶۳ هزار مجروح که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند بر جای گذاشته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. در مقابل نیز، رزمندگان مقاومت فلسطین تلفات و خسارت های زیادی به نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی وارد کرده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    8 0
    لعنت به رژیم کودک کش
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    3 2
    ترکیه ای هستند. از یک طرف باهاشون فالوده میخورن از طرف دیگه ادعای مبارزه
    • سید امیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      0 0
      خب همه جا هرجور آدم هست دیگه، دولت و بعضی سرمایه داراش فالوده میخورن ک یه روزی زهرشون میشه ولی ملت ترکیه و هر باشرفی بر ضد رژیم صهیونیستی هستند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    واااای مگه کسی دیگه تو اسرائیل هستتتتت؟؟؟!!!
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      0 0
      بی نمک.محشور بشی با موشه دایان . خاک بر سر پست فطرتت بی نمک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس