کد خبر 1569266
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
.

یک رسانه اسرائیلی می‌گوید رئیس جمهور مصر تماسی تلفنی از سوی نخست‌وزیر رژیم اسرائیل را به علت اختلافات بر سر عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را رد کرده است.

به گزارش مشرق، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم اسرائیل، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر تماس تلفنی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را رد کرده است.

در این گزارش، علت رد این تماس از سوی السیسی، اختلاف دو طرف درباره تهدید اخیر تل‌آویو به انجام عملیاتی نظامی در منطقه «رفح» و محور «فیلادلفیا» در خط مرزی مصر و فلسطین اشغالی عنوان شده است.

منابع فلسطینی اخیرا گزارش داده‌اند که ارتش اسرائیل حملات خود را در مناطق جنوبی نوار غزه تشدید کرده است. آژانس کاریابی و امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی امروز در این ارتباط خبر داد در حمله تانک‌های اسرائیلی به یک پناهگاه غیرنظامیان در جنوب نوار غزه دست‌کم ۹ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

کانال ۱۳ به نقل از دو منبع که آن‌ها را آگاه خواند، گفت که دفتر نتانیاهو در حال هماهنگی با طرف مصری برای برقراری تماسی تلفنی میان نتانیاهو و السیسی بوده که این کار «بی‌فایده بوده است».

رئیس جمهور مصر و بنیامین نتانیاهو آخرین بار در ماه ژوئن سال گذشته میلادی به دنبال حمله یک نیروی امنیتی مصر به نام «محمد صلاح ابراهیم» به تعدادی از نظامیان اسرائیلی با یکدیگر گفت‌وگو کردند؛ حمله‌ای که به دنبال آن ۳ نظامی اسرائیلی کشته شدند و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 0
    چه عجب جرات پیدا کردید حرکتی کردید
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    جرعت دارند ولی در موقع لزوم استفاده میکنند مثل اینجا نیست بدو بدو میرن دنبال طالبان علیف و پاکستان البته چون از قبل اینهارو بد عادت کردند نمیشه ام یکدفعه چهره جدی بگیرند
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      1 0
      مواقع لزوم چه زمانی ست استاد؟ در جنگ ۶ روزه موقع شون دادن جراتشون نبود؟
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    1 0
    هزاران سرباز مصری توسط اسرائیل کشته شده اند. السیسی همه را فراموش کرده . همه اعراب فراموش کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس