کد خبر 1569112
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
استقلال چگونه رضایت مربی بدنساز اسپانیایی را جلب کرد؟

مدیران باشگاه استقلال تهران موفق شدند با پرداخت بخشی از مطالبات مربی اسپانیایی رضایت او را برای بازگشت به ایران جلب کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که خود برای حضور در نیم فصل دوم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند، از یکشنبه ۲۴ دی ماه تمریناتش را زیر نظر جواد نکونام در حالی آغاز کرد که مربی بدنساز اسپانیای حضور نداشت.

«یوسو سسما» پس از پایان نیم فصل اول در شرایطی ایران را ترک کرد که به دلیل مساله سقف قرارداد نتوانسته با آبی‌های پایتخت قرارداد داشته باشد و مطالبات خود را دریافت کند.

همین دلیل باعث شد تا این مربی اسپانیایی ناراحت شود و به باشگاه استقلال اعلام کند تا زمانی که تکلیف قراردادش مشخص و مطالباتش پرداخت نشود، به ایران باز نخواهد گشت.

پس از واکنش این مربی اسپانیایی مدیران باشگاه استقلال از او خواستند به ایران بیاید تا ضمن عقد قرارداد، مطالبات خود را هم دریافت کند اما با توجه به بد قولی‌های مدیران آبی‌های پایتخت او این پیشنهاد را نپذیرفت و حسن نیت مسوولان باشگاه استقلال را منوط به پرداخت مطالباتش کرد.

در همین راستا این باشگاه با واریز ۵۰ هزار دلار به حساب «یوسو سسما» او را راضی کرد تا به ایران بیاید و بعد از عقد قرار داد کارش را با آبی پوشان ادامه دهد.

این مربی طی روزهای آینده برای ادامه همکاری با آبی‌ها به ایران خواهد آمد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس