کد خبر 1566555
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
مربی بدنساز استقلال به ایران برنمی گردد/ دردسر جدید برای نکونام

تیم فوتبال استقلال در شرایطی تمریناتش برای حضور در نیم فصل دوم را آغاز کرده که مربی بدنساز خارجی آبی پوشان حاضر به بازگشت و حضور در تمرینات نشده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که خود برای حضور در نیم فصل دوم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند، از یکشنبه گذشته تمریناتش را زیر نظر جواد نکونام آغاز کرد اما هنوز خبری از «یوسو سسما» مربی بدنساز این تیم نیست.

این مربی اسپانیایی در شرایطی برای تعطیلات نیم فصل به کشورش رفت که به دلیل رعایت نکردن سقف قرارداد از سوی مسؤولان باشگاه، نتوانست در نیم فصل اول قراردادی با آبی پوشان داشته باشد و مطالباتش را هم دریافت نکرد.

همین دلیل باعث شد او به باشگاه استقلال اعلام کند تا زمانی که تکلیف قراردادش مشخص و مطالباتش پرداخت نشود، به ایران باز نخواهد گشت.

در حالی که محمد نوازی مسؤولیت بدنسازی آبی پوشان را در اقدامی غیرتخصصی برعهده گرفته است، هنوز باشگاه استقلال در مورد تعیین تکلیف سسما واکنشی نداشته و به نظر می‌رسد دردسر جدیدی برای آبی پوشان شکل خواهد گرفت.

قرارداد این مربی اسپانیایی در شرایطی ثبت نشده است که با حکم فیفا پنچره نقل و انتقالات استقلال بسته است و در این شرایط مشخص نیست نکونام می‌خواهد چگونه مشکل مربی بدنساز خود را حل کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس