کد خبر 1568074
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

به گزارش مشرق، علیرضا مجیدی، فعال رسانه در توئیتی نوشت:

با گذشت ۲۴ ساعت و عدم تکذیب خبر، باید آن را تأیید شده دانست. «ابو منتظر الحسینی» (تحسین العبودی) در انفجار دیروز دمشق شهید شد. ابو منتظر از نظامیان کلاسیک عراقی بود که در جریان جنگ، به اسارت ایرانیان درآمد. او در دوران اسارت به «سازمان بدر» پیوست و تا زمان سقوط صدام ...

«ابو منتظر الحسینی» که بود؟

... و تا زمان سقوط صدام علیه دیکتاتور بعثی حاکم بر عراق جنگید. در دور پساصدام، ابتدا از پله‌های قدرت را در سازمان بدر بالا رفت؛ اما مدتی بعد راه متفاوتی را برگزید و ترجیح داد بجای ردای سیاست، در کسوت نظامی بماند. او از نزدیک‌ترین یاران ابومهدی المهندس بود.

«ابو منتظر الحسینی» که بود؟

حضور وی – به عنوان فرمانده امنیتی رده بالای حشد - در این جلسه، که اهمیت و سطح جلسه مزبور را نشان می‌دهد و می‌تواند قرینه‌ای باشد بر ادعای این‌که حاج صادق مغز طراح اخراج نظامیان آمریکایی از منطقه (مشخصا عراق و سوریه) بود.

«ابو منتظر الحسینی» که بود؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    8 4
    خب چرا این جور جلسه ها در زیرزمین های میکونب و ...برگزار نمیشه؟؟این همه ترور نشانه قدرت بالای اطلاعاتی اسراییل و آمریکا و ضعف اطلاعاتی و به روز نبودن شیوه های حفاظتی محور مقاومت هست.ما نباید اینجوری راحت فرماندهانمون ترور بشن.الان این جدود پنجمین یا ششمین فرمانده ایرانیه که در سوریه توسط اسراییل و به یک شیوه ترور میشه.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    4 5
    همزمان چندین چهره شاخص را زده
  • فرزاد کایا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    3 4
    پس ذره ای تردید نکنید این ترور که با دستان فاسد و کودک کش اسرائیل صورت گرفته, پروژه پیمانکاری بوده که آمریکا به اسرائیل سپرده است و بیشتر از اسرائیل این آمریکاست که خواهان و پیگیر آن بوده و منابع اطلاعاتی لازم را از طریق جاسوسان کثیف ایرانی و عراقی و سوری و خاصه مزدورهای بارزانی بدست آورده است.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 3
    به ما چه
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    6 4
    خوشا به سعادت او چه مرگی از این بالاتر ان شاءالله با امام حسین ع محشور شوند.
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      15 1
      داداش این سعادت چرا نصیب آقازاده ها نمیشه .نصیب انقلابیون دوآتشه سوار سفره انقلاب چرا نمیشه .مثلا چرا فلان نماینده مجلس یا فلان وزیر سوپر انقلابی بچه هاش رو نمی فرسته غزه .اصلا غزه پیشکش برای خدمت سربازی چرا نمی فرستن لب مرز ؟میدونی چرا چون خودشون هم به این حرفها اعتقاد ندارن دین رو کردن وسیله سواری گرفتن از مردم
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 1
    ائتلاف در اخراج و ضربه به آمریکایی ها با قدرت عمل نمی کند
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    اکثر فرمانده ای میدانی را زدند و جوامع بین المللی سکوت مطلق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس